FANDOM

Gametitle-FO4

Будинок сім'ї Посібник (англ. Rook family house) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Будинок розташований в північній частині Салема. Єдиний житель — Барні Рук, квартирмейстер, пристав, секретар і командувач військом Салема в одній особі. Поодинці веде боротьбу з болотниками.

Він зустрічає Вцілілий у підвалі власного будинку. Просить активувати 5 відключених турелей.

Як тільки Вижив виходить за хвіртку, до нього починають збігатися болотники різних підвидів, яких можна розстрілювати з верхніх поверхів. Слід дотримуватися обережності — в будинку, де на розі ресторан, знаходяться 5-6 болотников і на другому поверсі.

За виконання квесту, в нагороду можна взяти унікальну ґвинтівку «Реба II».

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

  • Схованки з кришками, ядерні блоки, патрони до ґвинтівки, клей.
  • Журнал «Пістолети і кулі» — в підвалі, на столі поруч з ліжком.
  • Реба II — унікальний снайперський карабін (збільшення утрати болотникам і комахам на 50 %) — дається Барні за виконання завдання.
  • Товстун — близько турелі на 2-му поверсі сусіднього будинку з магазинчиком на 1-му поверсі.
  • Ядерний мінізаряд — під терміналом турелі на церкви.
  • Сейф (оч.складний замок) — в магазинчику в кутку, на 1-му поверсі сусіднього будинку з турелью на 2-му поверсі, поруч Схованка з кришками.
  • Антирадин (2), психо — на 2-му поверсі зруйнованого будинку, що стоїть на схід від церкви.
  • Коробка з боєприпасами (2) — на горищі будинку Барні.
  • Кришко-міна — біля одного з терміналів турелей.
  • Зелена сумка і коробка з боєприпасами — на 2-му поверсі будівлі з магазином одягу, що на захід від церкви. На 1-му поверсі два валізуа і безліч всякої одягу, капелюхів і очок.
  • Зелений ящик — на 2-му поверсі церкви.
  • Схованка з кришками (2) — 1-й під сходами дзвіниці церкви, 2-й навпроти терміналу на дзвіниці.

Примітки Редагувати

  • Ґвинтівку «Реба II» можна отримати не виконуючи квест. Вижив треба дочекатися, коли Барні зайде в майстерню, щоб попрацювати на збройовому верстаті і залишить відкритої двері. Тоді і з'являється можливість зайти в майстерню і забрати ґвинтівку. Другий варіант — викрасти ключі від майстерні у Барні.

Поява Редагувати

Будинок сім'ї Посібник з'являється тільки у Fallout 4.

Баги Редагувати

  • Можлива ситуація, що гравець знайде Барні, що лежить мертвим на другому поверсі.
    • Рішення: до вбивства 3-х болотников пробратися до трупа Барні, відкрити консоль [~], виділити труп клавішею миші та прописати команду resurrect. Барні буде відроджено і можна виконати квест.
    • Рішення: після вбивства 3-х болотников квест частково зараховується. Збираємо з трупа Барні всі речі, після цього його воскрешаємо також командою, він відмовляється говорити. Йдемо в підвал Барні там він нас зустрічає живий і балакучий, з'являється можливість завершити квест.
  • Можливий баг, при якому доступ в підвал буде неможливий. Двері бункера не буде функціональною.
  • Можливий баг, при якому Барні живий, але не розмовляє після вбивства болотников. Вийшло пройти тільки способом перемикання стадій квесту player.setstade 001243d6 15 (15-стадія Знайомитеся з Барні в його Бункері). Спускаємося за Барні в Бункер. Там він знову не розмовляв. Вводимо player.setstade 001243d6 30 (30-стадія Активувати турелі Барні), Барні дає пароль для активації турелей, йдемо виконувати. Далі багів не було, але якщо що, то стадії: 0-початок квесту; 5-убийте 3-х Болотников; 10-поговоріть з Барні; 40-доповісти Барні; 90-квест виконаний; 100-Завдання не вдалося, Барні мертвий.
  • Можливий баг, коли Барні немає в локації.

Галерея Редагувати