FANDOM

Gametitle-FO4

Будинок Кеботів (англ. Cabot House) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Будинок Кеботів за замовчуванням закритий. Потрапити до нього можна, прийшовши на зустріч з Джеком Кэботом з квесту «Таємниця будинку Кеботів», або ж, при належному рівні навичкау «харизма», переконати через інтерком впустити героя всередину і влаштуватися на службу. Сам будинок відмінно зберігся. Обстановка всередині навіть не XXI століття XIX. Також в будинку є термінал Джека Кэбота, розташований в лабораторії на другому поверсі і розповідає про його життя до війни, і термінал Эмоджен, сестри Джека, знаходиться на третьому поверсі, в кімнаті Эмоджен. Після злому терміналу, або введення пароля, вкраденого у Эмоджен (або взятого з її трупа), можна дізнатися вже про її життя до і після війни.

Мешканці Редагувати

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

До південно-захід від будинку Кэботов в провулку живе Кіготь смерті, що оберігає сейф з замком рівня «дуже складне», який знаходиться трохи західніше, в руїнах будинку.

Поява Редагувати

Будинок Кеботів з'являється тільки у Fallout 4.

Баги Редагувати

При розтині підлогового сейфа в підвалі поза режиму скритності виникає повідомлення «вас зловили на зломі» і персонажі будинки стають ворожі до протагоністу.

Галерея Редагувати