FANDOM

Gametitle-FO3

Будинок Евана Кінга (англ. Evan king's house) — локація "Fallout 3", будинок у Арефу.

Опис Редагувати

Двоповерхова будівля в дальній частині поселення Арефу. У будинку з листів гофрованого металу і сталевих профілів живе Еван Кінг — шериф і мер міста. Двері в будівлю замкнені на замок середньої складності (рівень навичка «Злом» не менше 50, без втрати очок карми; ключа від дверей не існує).

Перший поверх Редагувати

Нижній рівень свого дворывневого будинку[1], освітлюється через крізь діри в стелі і стінах, шериф використовує для зберігання продуктів і різної посуду (холодильник, стелаж і металева шафа) і як їдальню. По сходах у центрі приміщення можна піднятися на другий поверх-галерею.

Другий поверх Редагувати

У дальньому кінці галереї Еван Кінг влаштував невелику спальню з ліжком і шафою навпаки, інший простір віддано під розміщення семи ящиків з боєприпасами, дев'яти металевих ящиків і трьох картотечних шаф.

Цінні знахідки Редагувати

Пупс «Ремонт» — перший поверх, на столі зліва від вхідних дверей.

Примітки Редагувати

  • В самому будинку залишатися на довгий час при Эване не можна: інакше він відкриває вогонь.
  • Чекати в будинку також не можна.

Поява Редагувати

Будинок Евана Кінга з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Для інтер'єру будинку шерифа використовується та ж модель, що і для будинку Люсі Вест у Мегатонне.