FANDOM

Gametitle-FO3

Будинок Джеріко (англ. Jericho's house) — локація Fallout 3; будинок у Мегатонні, що служить будинком для Джеріко.

Опис Редагувати

Будинок розташований в північно-східній частині Мегатонни на верхньому ярусі кратера — між будинком Самотнього Подорожнього (або порожнім будинком) і будинком Люсі Вест. Являє собою одноповерхову будівлю з металевого каркаса, обшитого гофрованими листами заліза. При першому відвідуванні міста будинок замкнений на замок рівня «простий» (для розкриття необхідний навик «Злом» 25+).

Внутрішнє планування вкрай проста. У передній частині по обидві сторони від вхідних дверей стоять два стелажа з металевими ящиками, молочними пляшками і валізуом (праворуч); у лівому куті Джеріко поставив стіл, на якому лежить 10-мм пістолет, між столом і предметом, що служили колись холодильником, примостилися крісло і годинник; навпаки нагромаджується шафа. В дальній частині будинку за перегородкою знайшлося місце для ліжка і двох автомобільних покришок.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

Всі предмети в будинку є власністю Джеріко, і якщо він побачить, що Самотній Подорожній краде її речі, то відкриє по ньому вогонь. При спробі заговорити з ворожим Джеріко він злобно закричить — «Ні, чорт візьми! Такого я ні від кого не потерплю! Ти небіжчик!» — і продовжить стрілянину.

Поява Редагувати

Будинок Джеріко з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати