FANDOM

Gametitle-FO3.png

Будинок Агати (англ. Agatha's house) — локація Fallout 3.

Опис Редагувати

Невеликий одноповерховий будинок літній скрипальки Агати. Розташований на захід від Звалища і північний схід депо «Мерешти». Будинок загублений серед скель, і його не так легко знайти; завдяки цьому Агата знаходиться в безпеці від набігів рейдерів. Фактично єдиним орієнтиром є висячий міст, перекинутий через ущелину перед будинком Агати; сам будинок знаходиться по іншу сторону моста, серед скель. Перед далеким від дому кінцем моста іноді зупиняються каравани. Міст (і дім) неважко знайти, якщо вийти з депо «Мерешти» на північ і потім йти на схід серед скель. Всередині будинку зліва від входу розташоване крісло, за ним невеликий столик з рацією. В дальньому лівому кутку знаходиться двоспальне ліжко, біля якої стоїть телевізор з розбитим екраном. В правому дальньому кутку, за невеликою перегородкою розташований санвузол з ванною і працюючими унітазом і раковиною.

Радіо Редагувати

Агата — володарка унікальною рації, зібраної її покійним чоловіком; цей скромний на вигляд радіопередавач не поступається за потужністю передавальних станцій «Новин Галактики» і Радіо Анклаву. Обвішана параболічними антенами вишка поруч з будинком забезпечує передачу сигналу по всій Столичної Пустки.

Агата Редагувати

Агата — добра бабуся, віртуозно грає на саморобній скрипці. В її віці важко виживати в самоті, але повз будинки Агати час від часу проходять каравани, що йдуть з Громади Кентербері в Мегатонну і назад. Агата заробляє собі на життя, граючи караванників, а також транслюючи скрипкову музику по радіо. Вона витратила все життя, відточуючи свою майстерність, і є, безумовно, кращим музикантом Столичної Пустки, однак якість її саморобного інструменту залишає бажати кращого.

Знахідки Редагувати

Всі предмети в будинку належать Агаті і їх можна тільки вкрасти з втратою карми. 3 металевих скриньки і пошкоджений садовий гном — перед будинком. Холодильник, дерев'яна шафа і металевий ящик — у правому ближньому куті. Ящик з боєприпасами покійного чоловіка Агати — під столиком, замкнений на складний замок[1]. Віскі, олівець 5 шт. і гуртка — на столику. Жерстяна банка 9 шт. — на підлозі перед ліжком.

Поява Редагувати

Будинок Агати з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі