FANDOM

Gametitle-FO3

Icon disambig
Брудна вода з'являється і в інших іграх.
Icon disambig
Вода (напій) має і інші види.

Брудна вода (англ. Dirty water) — напій Fallout 3

Опис Редагувати

Брудна вода є найбільш поширеним видом води в грі. Вона розливається в пляшки з брудних річок та озер Fallout 3. На відміну від очищеної води, після застосування брудної у протагоніста підвищиться не тільки здоров'я радіаційне зараження. Зараження може бути знижений за плату лікарем, використанням антирадина або за допомогою міні-лікарні у будинку Самотнього Подорожнього у Мегатонні (або особистому люксі у Тенпенні-Тауер).

Місцезнаходження Редагувати

Цей напій можна придбати у торговців і знайти в аптечках. В оригінальній грі поза контейнерів, можна виявити 116 пляшок такої води. Нижче вказано місце розташування деяких з них:

Примітки Редагувати

  • Пляшка з брудною водою відрізняється за виглядом від пляшки з очищеною. На етикетці пляшки з брудною водою є напис «WATER», а на етикетці з очищеної «H2O»; також пляшка з брудною водою темніше. Хоча іконка в Піп-Бій така ж.
  • Пляшка з брудною водою має таку ж модель, що й пляшка з лікувальною водою (з доповнення Broken Steel).
  • Для зменшення згубного впливу цієї води можна взяти здатність «Свинцеве черево», яка на 50% знизить дозу радіації при вживанні цієї води.

Поява Редагувати

Брудна вода з'являється у Fallout 3 та Fallout: New Vegas.

Див. також Редагувати