FANDOM

Gametitle-FO3

« Це рекламний буклет Академії Хоффмана, з гаслом — «Перетворюємо сьогоднішніх правопорушників у завтрашніх лідерів». »

— Опис в грі

Брошура військового училища (англ. Military school brochure) — квестовый предмет Fallout 3.

Опис Редагувати

Складається втричі буклет лежить на столі у будинку Нейсбаумов на Трэнквилити-лейн. Добра сусідка Мейбл Хендерсон, яка знає все і про всіх вважає, що батьки Тіммі Нейсбаума занадто опікують і балують його, тому військова служба піде йому на користь, і навіть роздобула і принесла Пет Нейсбаум, матері Тіммі, цю брошуру. У відповідь на це Пет «мало їй (Мейбл) не всунула цю книжку назад у руки і не сказала, куди її засунути!»

Квести Редагувати

Трэнквилити-лейн • Отримавши перше завдання від Бетті довести Тіммі до сліз, Самотній Подорожній може поговорити з деякими мешканцями Трэнквилити-лейн і отримати поради щодо виконання завдання, в тому числі і від вищезгаданої Мейбл Хендерсон. Знайдену брошуру можна показати Тіммі, переконавши (<Брехня>) його, що батьки хлопчика відправляють у військову школу. Пред'явлені «неспростовні докази» змусять Тіммі розплакатися, після чого можна вирушати до Бетті за новим завданням. Після виконання всього квесту і повернення в Сховище 112 брошура зникає з інвентарю[1].

Поява Редагувати

Брошура військового училища з'являється у Fallout 3 та у файлах данихFallout: New Vegas (без використання в ігровому процесі).

Примітки Редагувати

  1. Брошуру можна також знайти в одному з контейнерів у тестовій локації TestQAItems

Шаблон:Navbox Трэнквилити-лейн