FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FO3 MZ
Icon disambig
Броня «Тесла» з'являється і в інших іграх.

Броня «Тесла» (англ. Tesla armor) — силова броня Fallout 3. До неї додається спеціальний шолом «Тесла» (англ. Tesla helmet).

Опис Редагувати

Броня являє собою варіант покращеної силовий броні Анклаву у 2277 рікпри президента Едемі. Виглядає так само, як і базовий варіант, не рахуючи численних энергопроводящих і енергопоглинаючих приладів на злегка опалесцирующих поверхнях броні, дає жовтуватий відтінок. На наплічниках броні розташовані 5 невеликих котушок Тесла, 2 знаходяться на гомілках по одній на кожній зовнішній стороні пластини. На спині замість кисневих балонів розташовані Тесла-генератори, всередині яких можна побачити електричні розряди. Броня призначена для більш ефективного використання енергетичного зброї, підвищуючи даний показник на своєму носії +10.

Шолом «Тесла» виглядає як силовий шолом Анклаву, відрізняючись тільки кольором броні, і має такі ж ефекти, відрізняючись лише підвищеним показником міцності і трохи зниженою ціною.

Місцезнаходження Редагувати

Квести Редагувати

Агент Ізгоїв по зборуСамотній Подорожній може віддавати цю броню Зберігачу Кадену в обмін на винагороду.

Примітки Редагувати

Броня «Тесла» присутній у файлах данихFallout: New Vegas, але не задіяна в ігровому процесі.

Поява Редагувати

Броня «Тесла» з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати

Концепт-арти Адама Адамовича Редагувати

  1. ПЕРЕНАПРАВЛЕННЯ Шаблон:Navbox Броня та одяг Fallout 3
Enclave Symbol (Fallout 3)
Enclave Symbol (Fallout 3)