Fandom

Архіви Fallout

Бронекомбінезон Сховища 13

6400статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share

Бронекомбінезон Сховища 13 (англ. Armored Vault 13 jumpsuit) — унікальна броня з Classic Pack, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Один з комбінезонів, виготовлених компанією Волт-Тек для жителів Сховищ. Судячи з номера 13 на спині, для Сховища 13. Йому явно не один десяток років — він виглядає дуже старим, брудним і потертим. Хтось злегка модифікував його, перетворивши з повсякденного одягу в майже що бронекостюм: стандартний пояс замінений на шкіряний з безліччю кишень, до якого кріпиться патронташ і сталевий наплічник для лівого плеча; праве плече і коліно захищені шкіряним наплічником та наколінники відповідно, до стегна прикріплена порожня кобура.

Характеристики Редагувати

Ця броня дає порівняно невисокий ПУ, хоча і перевершує в захисті шкіряну броню і має однакову з нею вагу. Може бути полагоджена за допомогою різновидів бойової броні. Костюм є чудовою альтернативою будь-який інший броні для недосвідченогоКур'єра: по-перше, він видається відразу ж, а по друге, перевершує за характеристиками броню, доступну Кур'єру на початку гри.

Місцезнаходження Редагувати

Єдиний існуючий екземпляр цього комбінезона видається Кур'єру на початку гри при підключеному доповненні Classic Pack.

Різновиди Редагувати

Нотатки Редагувати

  • У грі повністю відсутні відомості як про походження даного комбінезона, так і про те, яким чином він дістався Кур'єру.
  • У кінцівках Fallout присутнє зображення Вихідця із Сховища, одягненого в схожий комбінезон.
  • Зовні цей бронекомбінезон практично не відрізняється від бронекомбінезона Сховища 101 з Fallout 3, проте виглядає набагато старішим і має рукавички.

Поява Редагувати

Бронекомбінезон Сховища 13 з'являється тільки в Classic Pack.

Випадкова вікі