FANDOM

Gametitle-FO2.pngGametitle-FNV.pngGametitle-FB.png

Vats of Goo ("Fallout")

Брокен Хіллс (англ. Broken Hills) — локація Fallout 2, невелике шахтарське містечко.

Місцезнаходження Редагувати

Місто розташований на схід від Нью-Ріно. Локація може бути знайдена головним героєм самостійно.

Опис Редагувати

З містом пов'язане кілька квестів. Багато вимагають ходьби і бесіди, і тому легко виконуються героєм на ранніх рівенях персонажа, приносячи багато очок досвіду.

Торгівля Редагувати

В місті 3 торговця, так що для персонажа початкового рівня є можливість перетворити непотрібне барахло в долари, патрони і невагому «хімію».

Планування Редагувати

Бізнес-центр Редагувати

FO2 BrokenHills Downtown.png
FO2 Broken Hills basement.png
Icon disambig.svg
Основна стаття:

Бізнес-центр Брокен Хіллс

Головний вхід у місто. Також тут розташовуються колодязь, аптека, склад, в'язниця і електростанція. Під складом є невеликий підвал.

З бізнес-центру можна перейти в житловий район.

Житловий район Редагувати

Fo2 Broken Hills Residential.jpg
Icon disambig.svg
Основна стаття:

Житловий район Брокен Хіллс

Житловий район міста. У північній частині є вхід в шахту, заповнену токсичним радіоактивним газом.

Підземелля Редагувати

FO2 Broken Hills underground.png
Icon disambig.svg
Основна стаття:

Підземеллі Брокен Хіллс

Тунелі під житловим районом міста, населені мурахами. З тунелями пов'язаний квест пошуків зниклих людей, долею яких цікавиться Маркус.

Шахта Редагувати

Broken Hills underground.png
Icon disambig.svg
Основна стаття:

Шахта Брокен Хіллс

Шахта міста, в якій видобувається уранова руда. Це руду можна знайти і очистити в бізнес-центрі, щоб отримати за це винагороду.

Квести Редагувати

Icon disambig.svg
Основна стаття:

Квести Fallout 2

Квести Fallout 2

Також є наступні внесюжетные завдання:

  1. Очистити знайдену руду на станції (500 ОО). Потрібні $1000 і 1 добу очікування. Результат очищення можна продати тут же небудь за $1500 і 300 ОО, або за $1000 та 1250 ОО.
  2. Найнятися в супровід караванів до постачальнику Біллу, офіс якого біля в'їзду в місто по праву руку.

В місто краще йти, маючи в наявності лопату (потрібно для квестів).

Після виконання квесту з втраченими жителями шериф міста і за сумісництвом мер, старий супермутант Маркус, може бути узятий у компаньйони.

Мешканці Редагувати

Журнал мандрівника Місто Притулку Редагувати

Icon disambig.svg
Основна стаття:

Журнал, Місто Притулку

«
  • Брокен Хіллс: шахтарське містечко на південь від Міста Притулку, в якому видобувають уранову руду. Руда продається в Місто Притулку в обмін на медичні препарати, в основному на Радий-Х і Антирадин. За нашими даними, там люди вимушені жити в одному місті з мутантами і гулями. Враховуючи природу жителів і високу ймовірність зараження, громадянам Притулку рекомендується уникати Брокен Хіллс БУДЬ-яку ціну!
  • Населення: точних даних немає, але вважається, що кілька сотень жителів.
  • Керування': ходять чутки, що Головний громадянин цього міста — МУТАНТ. Швидше за все, це не так, оскільки більшість мутантів нездатні розумно мислити. Але якщо ці чутки — ДІЙСНО правда, це ще одна вагома причина уникати Брокен Хіллс.
  • Рівень радіації навколишнього середовища: поточні показники недоступні. Вважається, що високі.
  • Рівень мутації: Вважається високим. Серед жителів Брокен Хіллс, швидше за все, високий відсоток мутантів.
»

Ціни на медичні послуги Редагувати

  • Легкі поранення — 50 $
  • Поранення середньої тяжкості — 160 $
  • Важкі поранення — 420 $
  • Лікування від отруєння — 200 $
  • Лікування від радіації — 150 $

"Примітка": доктор Холідей робить одне безкоштовне медичне обслуговування, якщо з ним провести дружній діалог і пройти перевірку на інтелект.

Відсилання до "Fallout" Редагувати

Коли Обраний перший раз приїжджає в Брокен Хіллс, йому під колеса потрапляє той самий гуль, якого в першій частині придавив грузовик з ядер-колою. Він скаржиться на свої травми, які отримав, коли був збитий вантажівкою з ядер-колою... гроші всюди!». На що отримує відповідь Обраного: «Ух ти! Повинно бути хтось розбагатів!»

Поява Редагувати

Брокен Хіллс з'являється у Fallout 2 та згадується у Fallout: New Vegas та Fallout Bible.

За лаштунками Редагувати

  • Брокен Хіллс є відсиланням до фільму «Божевільний Макс 2: Воїн дороги», який знімався в австралійському містечку Брокен Хілл.
  • Брокен Хіллс — це реально існуюча місцевість в штаті Невада. Воно являє собою мережу давно покинутих шахт.
  • Брокен Хілл — колишня назва (до 1965 р.) міста Кабве у Замбії, де в 1921 році був виявлений викопний «брокен-хиллский людина». Відсиланням до цього може бути квест «"Виявити джерело поп-культури"».
  • Фонова музика в Брокен-Хіллс — це «Vats of Goo», що грає на військовій базі Маріпоза у першій частині гри.

Баги Редагувати

З-за помилок в розмітці карти бізнес-центру можна отримати безперешкодний доступ до інвентарю всіх торговців міста. Для цього треба встати біля сітки виходу на карту світу (ближче до верхнього огорожі) і клацнути мишею на місцевість за розташованим вище будівлею. Тоді персонаж втече за край карти і з'явиться за цим будинком біля скриньок, в яких і розташоване весь наявний у місті на продаж інвентар.

Крім цього, підійти до них можна і з іншого боку, пройшовши вниз між сіткою виходу і парканом і обійшовши весь район навколо. Що цікаво, при спробі повернутися через сітку виходу вона спрацьовує і перекидає на карту світу.

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Брокен Хіллс

Випадкова вікі