FANDOM

Gametitle-FO3

Брейлі Юерс (англ. Brailee Ewers) — персонаж Fallout 3, мешканка Арефу.

Опис Редагувати

Брэйли 36 років, вона заміжня за Кеном Юэрсом. Вона трохи сором'язлива, і це не допомагає їй при отриманні рідкісною, завдяки надмірно опікає чоловікові, можливості поговорити з ким-небудь. Вона сердечна і виливає співчуття. Поєднання за останні місяці фасованої «їжі», перебування під замком з Кеном протягом багатьох годин поспіль і вже ослабленого розуму стало причиною її божевілля, створивши більш утопічний світ у неї в голові[1].

Квести Редагувати

Узи кровіСамотній Подорожній, виконує на прохання Евана Кінга обхід жителів Арефу, постукає в двері будинку Юэрсов, що живе у вигаданому довоєнному світі, Брэйли прийме його за листоноші і з радістю впустить всередину.

Малькая допомогу з Арефу[2] • Після завершення квесту «Узи крові» Брэйли стане виходити в селище і її можна буде попросити про допомогу. У відповідь вона, в якості нагороди, пригостить Подорожнього «старомодним шоколадним печивом», яке виявиться звичайною бляшанкою. Прохання пригощатися печивом Брейлі можна проводити тривалий час.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети На трупі
Одяг бурлаки Пусток Вухо*

* Якщо Самотній Подорожній має здатність «Найманий вбивця» і вб'є Брейлі

Цитати Редагувати

  • «Гей, йо! З поверненням в нашу милу село!».
  • «О, боже! Чекаю не дочекаюся, коли нарешті зможу побачити нову моду».
  • «А що, звичайно! Дозволь пригостити тебе моїм старомодним шоколадним печивом! Приємного апетиту!»

Поява Редагувати

Брейлі Юерс з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати

  2. Квест згідно Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide, стор 350.