FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття

« Невелика сімейна ферма на березі річки Согас, з рядами кукурудзи і грядками арбузов, захоплена бандою супермутантів. »

— Опис в Survival Guide стор. 282

Брейкхарт-Бенкс (англ. Breakheart Banks) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Знаходиться північніше теплиці «Гринтоп» та західніше Потогінники. Схоже, це була процвітаюча ферма до того, як туди прийшли супермутанти. На користь цього припущення свідчать трупи фермерів і розбита турель у дворі будинку.

Підхід до Брейкхарт-Бенкс ускладнюється тим, що з будинку відмінно проглядається західне і південне спрямування. По території також розгулюють гончі-мутанти. Може бути легендарний супермутант-розвідник. В районі кукурудзяних посівів парочка хв.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

  • Автомат з ядер-колою може викинути пляшки в іншу сторону, до стіни будинку. Беруться збоку, з дверного проходу.
  • Якщо локація була зачищена до того, як гулі дали квест, то після взяття квесту супермутанти і квантова ядер-кола знову з'являться.
  • До південно-схід від ферми на дорозі стоїть колона кинутої армійської техніки, два БТР-а і дві фури. В одному БТР-е знаходиться дерев'яний ящик і коробка з боєприпасами. Колона як правило охороняється одним штурмотроном і «Сержантом Сміливцем».
  • В ігрових файлах присутній однойменна печера, проте вона була вирізана з фінальної версії гри.

Галерея Редагувати