FANDOM

Gametitle-FO4 NW
Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
Доповнити відсутніми відомостями (врахувати дані з терміналів і планування локації).

« Брэдбертон — маленьке місто, побудований в 2060 р. в штаті Массачусетс для того, щоб розмістити сотні співробітників компанії, які хотіли скоротити час шляху до «Ядер-Світу». »

Завантажувальний екран

Брэдбертон (англ. Bradberton) — локація Nuka-World, доповнення до Fallout 4.

Опис Редагувати

Невелике містечко, заснований у 2060 рікдля працівників парку «Ядер-Світ», щоб їм було легше і ближче добиратися на роботу. Місто названо в честь Джона-Калеба Брэдбертона.

На момент першого візиту Вцілілий місто населений дикими гулями. Основна маса будинків зосереджена навколо головної дороги, більша частина будівель заколочена, деякі майже повністю пішли під землю. Але можна відвідати останки невеликого готелю і крамнички з сувенірами. Саме тут знайшла останній спочинок подруга Освальда Шокуючого Рейчел Уоткінс, її тіло можна знайти в одному з будинків.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Істоти Редагувати

Дикі гулі всіх різновидів.

Примітки Редагувати

Великодні яйця в Fallout 4Question Icon В одному з будинків Брэдбертона можна виявити деяку подібність вівтаря, під яким лежить купа золи з стирчить з неї китайським мечем. При взаємодії з золою спалахне вогонь, а звідкись зверху впадуть три стимулятора. Якщо після розтоплення забрати меч випаде ще 2 стимулятора. Це явна відсилання до серії ігор w:c:ru.darksouls/Dark Souls, протагоніст якої відновлює здоров'я і запас лікарських зіль при відпочинку біля багаття.

Поява Редагувати

Брэдбертон з'являється тільки у Nuka-World.

Галерея Редагувати