FANDOM

Gametitle-FO4
Icon disambig
Братство Сталі з'являється і в інших іграх.

Mbox default
Незавершена стаття

« Для поразки нас неприйнятні, адже ми боремося за майбутнє людства. Наш бойовий клич сильніше будь-якої зброї. Не забувай про це. »

Паладин Данс пояснює сенс «Ad Victoriam»

Братство Сталі (англ. Brotherhood of Steel) — одне з відділень Братерства, чинне на території Співдружності.

Опис Редагувати

Штабом організації є Цитадель у Вашингтоне на території колишнього Пентагону. У 2277 ріку старійшиною цього підрозділу є Оуен Лайонс, а в 2287 рікАртур Мексон, єдиний нащадок засновника Братства, Роджера Мэксона.

Історія Редагувати

Про історію Братства в попередніх іграх див. «Братство Сталі (Fallout 3)»

Спочатку великих баз на території Співдружності у Братства Стали не було. Однак Братство засылало в цей район як мінімум два розвідувальних загону. Один з них — це загін паладина Дансу, якого Вцілілий може зустріти в Кембриджському поліцейській ділянці. Після невеликої допомоги Дансу він запропонує головному герою приєднатися до Братства. Друга ж група, послана раніше, була практично повністю знищена. У живих залишився лише Паладин Брендіс.

Після завершення квесту «Возз'єднання» Співдружність прибувають основні сили Братства — це сили підрозділу Братства Сталі, раніше чинного в Столичного пустища. Причина їх прибуття — повідомлення розвідзагону Дансу, досліджував аномальні сигнали в Співдружності. Очолює експедицію Артур Мексон, який, незважаючи на крайню молодість, має ранг старійшини. З термінала на базі Братства можна дізнатися, що попередній старійшина, Оуен Лайонс, помер через деякий час після закінчення подій Broken Steel, а його донька Сара загинула через кілька років.

Артур Мексон став старійшиною після того, як об'єднав Ізгоїв Братства і Братство Столичної Пустки, після чого зв'язався з західним відділенням у Лост-Хіллз, який затвердив його кандидатуру і, ймовірно, передало креслення дирижабля, який будували 6 років.

Відразу після прибуття війська Братства зачищають аеропорт від диких гулей і роблять його основною базою в регіоні. Також Братство зміцнює раніше засновані пункти і розбиває нові по всій території Співдружності для здійснення контролю над територією, приміром як пункт «Ехо».

У розпорядженні Братства на 2287 рік є доступ до силовий броні, винтокрылам, дирижаблям, так само як і аналогічним технологій Братства Fallout 3. Більшу частину техніки і обладнання Братство отримало, швидше за все, після захоплення бази ВПС «Адамс».

Ідеологічна лінія Братства помітно відрізняється від тієї, що була при старійшині Лайонсе. Повернувшись до витоків кодексу, Східне Братерство не надає ніякої допомоги місцевому населенню, (Крім постійних зачисток різних загроз по всьому Співтовариству, звичайно.) навіть навпаки, Братство цілком може відібрати силою урожай у місцевих фермерів у своїх цілях, що на їх думку, виправдано в умовах постійної війни і дефіциту ресурсів. Також в Братстві вкрай сильно виражена ксенофобія.

Після розмови зі старійшиною Мэксоном він присвячує Вижив в лицарі. Йому видають силову броню і димові шашки для виклику ґвинтокрила, який може надати вогневу підтримку і доставити головного героя в потрібну точку.[2]

Пізніше Братство може допомогти Вижив побудувати молекулярний телепорт в ході квесту «Молекулярний рівень». Натомість Мэксон попросить Вижив змусити повернутися в Братство доктора Чи, яка знаходиться в «Інститутуе» для роботи над секретним проектом, яким, як виявилося пізніше, був Ліберті Прайм.

Якщо Вижив вибрав сторону «Інституту», то рано чи пізно йому доведеться протистояти Братству.

Перша сутичка з Братством відбудеться під час битви у Банкер-Хілла між «Інститутом», «Підземкою» і Братством, де Вижив належить повернути в «Інститут» втекли сінтів. У цей час солдати Братства не будуть атакувати головного героя.

Пізніше, коли буде потрібно дістати деталь для посилення реактора, доведеться вступити з Братством у прямий конфлікт. Після цього всі квести за Братерство провалюються, а їх бійці стають ворожими.

Після запуску ядерного реактора і нарощування виробничих потужностей Вижив доведеться остаточно розібратися з Братством у регіоні, тому що, як сказав батько, «Братство вже показало, що не здатна йти на компроміси». Після невеликого інструктажу треба спочатку знищити генератори перешкод в аеропорту, щоб синто могли переміщуватися до Вижив, а потім захищати сінта, взламывающего ядро Ліберті Прайму. У цей момент нападають суттєві сили Братства, намагаючись перешкодити злому, включаючи винтокрылы. Незадовго до закінчення злому на полі бою прилітає винтокрыл зі старійшиною Мэксоном в силовий броні, який оглядає поле бою і незабаром евакуюється. Після закінчення злому Ліберті Прайм починає вважати Придвен головною комуністичною загрозою і відкриває вогонь по кораблю. За секунди до падіння Вижив телепортується на безпечну відстань. Придвен падає на аеропорт, знищуючи головну базу і вбиваючи всіх членів Братства на борту і на землі. Після цього, за словами батька, Братерство не ризикне повертатися в Співдружність.

Якщо вибрати сторону Братства, головного героя, відповідно, буде необхідно протистояти «Інституту». Якщо Вижив дістав берилієвий імпелер з Братством Стали, то він назавжди стає ворогом «Інституту». Дана деталь буде вже пристосована як харчування для відремонтованого Ліберті Прайму.

Коли Ліберті Прайм буде повністю відремонтовано та забезпечено зброєю і автономним живленням, він піде в атаку на «Інститут». За допомогою сканування він визначає підземне розташування «Інституту» і пропалює діру в даху. Після цього Братство Сталі вторгається в стіни «Інституту» та встановлює вибухівку на реакторі. Аналогічно гілці за «Підземку» (яку Вижив також знищує з Братством Сталі), головний герой підриває «Інститут» віддалено.

Після перемоги над Інститутом, Братство Сталі збільшує свій вплив у Співдружності: захоплюється все більше стратегічних точок, підвищується інтенсивність зачисток, укладається договір про співпрацю з Даймонд-сіті, в результаті чого, в місто перебуває кілька бійців і розвішуються прапори організації.

Матінка Мерфі може передбачити майбутнє Співдружності при Братстві. Потрібна частина передбачення звучить наступним чином: «Я бачу землю, де все безпечно. Під контролем. Небезпечні предмети забирають у тих, хто не розуміє. У тих, кому не можна довіряти.»

Суспільство Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Армія Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено

Відомі члени Редагувати

Старійшини Редагувати

Пілот-капітан Келс

Варти Редагувати

Паладини Редагувати

Прокторы Редагувати

Лицарі Редагувати

Писарі Редагувати

Скрипторы Редагувати

Послушники Редагувати

Стосунки з зовнішнім світом Редагувати

Східне підрозділ Братства Стали торгувало з зовнішнім світом, але із-за безлічі інцидентів у 2277 рікбуло змушене припинити торгувати з сторонніми. Братство захищало мирні поселення пустки, такі як Мегатонна, від супермутантів, але їх загроза стала занадто велика і Братство було змушене відступити в деяких місцях.

Технології Редагувати

Братство в основному використовує силову броню Т-60 і лазерне зброя. У зв'язку з нестачею боєприпасів і компонентів для лазерного зброї, а також через відсутність поставок із Західного узбережжя, багато паладини використовують традиційну зброю, зокрема стандартні штурмові карабіни.

Поява Редагувати

Братство Сталі з'являється у Fallout 4 та інших іграх серії Fallout.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Як мінімум до цього року.
  2. Можливий баг: якщо не завершувати перший акт (на той момент було виконання квесту Возз'єднання, а саме — після битви з Келлогом і до розмови з Ніком валентайном джобса), а також зупиниться на виконання квесту від Братство Сталі, а саме — після розмови зі Старійшиною Братства (Арктуром Мэксоном), після облутания речей з особистого скрині і до розмови з Паладином Дансом, а також якщо після цього піти по своїх справах (наприклад, виконання інших квестів, але не з цих квестових гілок, або просто подальше дослідження ігрового світу) — то є ймовірність що при зустрічі з яким-небудь ворогом прилетить винтокрыл і почне допомагати обстрілом цих ворогів, або при відкритті нових локацій теж прилетить винтокрыл і висадить пару воїнів з Братства Сталі. І в тому, і в іншому випадках — винтокрыл буде прилітати сам. БЕЗ використання димових шашок.

Шаблон:Navbox Братство Сталі