FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FO3 BSGametitle-FO3 TP
Icon disambig
Братство Сталі з'являється і в інших іграх.

Братство Сталі (англ. Brotherhood of Steel) — одне з відділень Братства Сталі, чинне на території Столичної Пустки.

Опис Редагувати

Основна база організації знаходиться в Цитаделі, розташованої посеред руїн Вашингтона, на території колишнього Пентагону. У 2277 ріку керівником цього підрозділу є старійшина Оуен Лайонс, а в 2287 рік — колишній зброєносець, вихованець Лайонса Артур Мексон[1], єдиний нащадок засновника Братства, Роджера Мексона.

Братство Сталі — неорыцарский орден, заснований уцілілими після війни частинами американської армії західного узбережжя. Братство в цілому приносить користь людству, але й у його догматів є недоліки: виключно негативне ставлення до мутантів, поклоніння технологіями, які часто ставляться орденом понад людського життя, а також приховування найбільш цінних технологічних відкриттів, незважаючи на їх очевидну користь для всіх мешканців Пусток: всередині Братства загальноприйнято вважати, що люди на Пустищах в більшості своїй занадто неосвічені і безвідповідальні для використання і підтримки в робочому стані підпорядкованих їм технологій. Хоча орден і продає деякі з них найбільш передовим спільнот і штатам НКР, найбільш чутливі Братство завжди тримає при собі.

На відміну від благородних лицарів давнину, Братство Сталі зацікавлене не в справедливості для більш слабких і менш щасливих, а в підтримці секретності та збереження і розвитку технологій. Мотиви членів Братства часто неясні, а жарти з ними завжди кепські.

Під проводом старійшини Оуена Лайонса відділення Братства на східному узбережжі пішло на контакт з місцевим населенням. Лайонс вважає, що відповідальність за захист людей Столичної пустки від загрози супермутантів лежить на ньому. Його лицарі поступилися своєю споконвічною місією — здобуттям нових технологій — і замість цього діють як певні сили безпеки. Лайонс управляє операціями з фортеці, охрещеною Цитаделью — добре захищеним спорудою, побудованою на руїнах стародавньої будівлі, відомого як Пентагон.[3]

Історія Редагувати

Після поразки Анклава на Західному узбережжі Братство відправила експедицію в Вашингтон, щоб знайти технології цього передового в довоєнний час регіону. На чолі експедиції був поставлений Оуен Лайонс, а його правою рукою став Генрі Каден. До складу експедиції, крім безлічі інших членів Братства Сталі також спочатку входили Ішмаель Ашур, Ротшильд, дочка Лайонса Сара та інші.

На шляху свого проходження група Оуена Лайонса натрапила на Піттсбург, який був на той момент справжнім пеклом мутації, що кишать розумово і фізично деградировавшими людьми. Відсоток немутировавших людей був тут мінімальний. Братство Сталі вирішив зачистити цей регіон, так як мирний захоплення місцевих технологій в настільки небезпечному оточенні не уявляється можливим. Сталася різанина більшості агресивних рейдерів і мутантів отримала назву «Бич Божий». Братство Сталі отримало мінімальний шкоди від опору аборигенів. У числі загиблих є також Ашур, якого завалило камінням при вибуху. Від дій Братства Сталі не постраждали лише ті діти, які не встигли мутувати. Їх було вирішено взяти послушників в Братство. Після бійні Братство Сталі розграбувало місто і рушило далі в напрямку Вашингтона.

Незабаром після прибуття в Вашингтон Братство Сталі зіткнулося з місцевим видом супермутантів, які різко активізували свою діяльність із-за зіткнення з серйозним і досі невідомим противником в особі новоприбулих. В якості бази був обраний стратегічно важливий Пентагон. Згодом у його надрах Братством Сталі був виявлений Ліберті Прайм.

Бачачи тяжке становище місцевих жителів, одержиме супермутантами, Оуен Лайонс вирішив надовго залишитися у Вашингтоні і заснувати нове відділення, щоб усунути загрозу захоплення цієї території супермутантами. Не останню роль зіграла жалість і співчуття старійшини вашингтонцам.

Старійшини Західного Братства Сталі, дізнавшись, що Лайонс діє врозріз з правилами Кодексу, допомагаючи аборигенам і жертвуючи заради них власними солдатами і матеріальними засобами, припинили підтримку Східного Братства. Без підкріплень з боку Західного Братства Сталі старійшина Лайонс був змушений набирати рекрутів серед місцевого населення, внаслідок чого його відділення стало самодостатнім і почало все глибше пускати коріння у Вашингтоні.

Негативним моментом було те, що набиралися рекрути вже повнолітніми і погано опановували військові дисципліни, у той час як традиційно вояки Братства Сталі навчалися військової справи з дитинства. Результатом цього стала висока смертність серед послушників, набраних з місцевого населення. Ще одним негативним моментом відхилення Східного Братства Сталі від Західного став розкол, в результаті якого найбільш боєздатна частина Східного Братства створила власну угрупування під назвою Ізгоїв. Іншим наслідком цього розколу стала втрата Братством Сталі основної частини роботизованою бойової техніки і матеріалів, необхідних для виробництва та ремонту зброї і броні, а також більшої частини високотехнологічного і важкого озброєння. У підсумку Братства Сталі довелося згорнути широкомасштабну військову діяльність в регіоні і обмежуватися лише точковими ударами по супермутантам, в той час як Ізгої зберегли можливість посилати невеликі і добре озброєні загони на пошуки технологій і матеріалів. З-за цього військовий конфлікт з Анклавом міг би закінчитися повним провалом, якби не своєчасна допомога доктора Чи та її команди, исправившей проблему з енергопостачанням Ліберті Прайма, що дозволило нарешті запустити його.

Після перемоги над Анклавом Братство Сталі знову почало посилювати свою військову присутність в регіоні, витісняючи вижили солдатів Анклаву за межі округу Колумбія. Супермутанты позбулися Сховища 87 як місця свого відтворення, і Братерство Сталі почало шукати способи знищення всіх залишилися в живих вашингтонських супермутантів. З місцевими мирними громадами повільно, але вірно почали встановлюватися політичні зв'язки, в чому головну роль зіграв запущений очищувач. Між тим і деструктивні сили, такі як рейдери або найманці «Кігтя», почали вести діяльність проти Братства Сталі, захоплюючи каравани з водою. Братству належить вирішити ще безліч проблем регіону, щоб в Столичну Пустку прийшов такий же спокій, мир і порядок, що панує на території Каліфорнії.

Broken Steel Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Відомі члени Редагувати

Старійшини Редагувати

Варти Редагувати

Лицарі-капітани Редагувати

Лицарі-сержанти Редагувати

Лицарі Редагувати

Паладини Редагувати

Писарі Редагувати

Послушники Редагувати

Лікарі Редагувати

Скальпель

Левиний Прайд Редагувати

  • Страж Сара Лайонс
  • Паладин Варгас
  • Паладин Глейд
  • Паладин Кодьяк
  • Лицар-капітан Колвін
  • Лицар-капітан Кат
  • Лицар-капітан Сутінки
  • Самотній Подорожній (перед квестом Забери його!)

Стосунки з зовнішнім світом Редагувати

Східне підрозділ Братства Сталі торгувало з зовнішнім світом, але із-за безлічі інцидентів у 2277 рік було змушене припинити торгувати з сторонніми. Братство захищало мирні поселення пустки, такі як Мегатонна, від супермутантів, але їх загроза стала занадто велика і Братство було змушене відступити в деяких місцях.

Технології Редагувати

Братство використовує силову броню Т-45d, вона була найпоширенішою на Столичної Пустки, лазерні гвинтівки і пістолети. У зв'язку з труднощами пошуку, створення нових частин і ремонту лазерного зброї, а також через відсутність поставок із Західного узбережжя, багато паладини використовують традиційну зброю, зокрема, стандартні штурмові гвинтівки і китайські автомати.

Поява Редагувати

Братство Сталі з'являється у Fallout 3 та інших іграх серії Fallout.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Дані з гри Fallout 4.
  2. Як мінімум до цього року.
  3. Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide.

Шаблон:Navbox Братство Сталі