Fandom

Архіви Fallout

Братство Сталі

6209статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Братство Сталі
396px-BoS logo.png
Меч на тлі шестерень — сила і прогрес — символ Братства Сталі
Зустрічається в Fallout

Fallout 2

Fallout Tactics

Fallout 3

Fallout: New Vegas

Емблема угрупування 396px-BoS logo.png
Цілі Пошук і збереження довоєнних технологій
Вороги Анклав, Супермутанти
Зброя Використовують вогнепальну та енергетичну зброю
Екіпірування Силова броня
Лідери Генерал Мэксон

Старійшина Лайонс Старійшина Макнамарама

Відомі представники Генерал Мэксон

Ромбус Кэббот Сара Лайонс Вищий паладин Крос Веронiка Элайджа

Братство Сталі (англ. Brotherhood of Steel) — воєнно-технологічна організація, що ставить своєю головною метою пошук і збереження технологій. Хоча Братство не вороже до жителів Пустоші, воно дуже замкнуте і неохоче приймає сторонніх у свої ряди. Завдяки переносної паладина Братства довоєнної силової броні, їх дуже легко впізнати і настільки ж важко здолати в бою

Загальна Інформація Редагувати

Завдяки своїй могутності організація грає важливу роль у світі Fallout. Але, із-за своєї крайньої обережності і вибірковості в контактах з оточуючими і дослідженні післявоєнного світу , Братство росте дуже повільно. В Північнійй Каліфорниї, де відбувається дія другой частини гри, Братство практично не представлено — було побудовано всього кілька постів, щоб спостерігати за діяльністю Анклава.

Братство володіє цілим арсеналом довоєнних и післявоєнних технологій: у них є лазерна зброя,силова броня, хірургічні удосконалення, боєві імплантати — все це робить Братство найпотужнішою військовою організацією в післявоєнній Каліфорнії до з'явлення Анклава. Однак після знищення останнього Обранним Братство залишається найсильнішою організацією на території даної пустки.

Типова політика Братства — найсуворіша заборона на поширення технологій поза організацією, а також набір рекрутів в основному з потомства членів Братства (хоча в полуканонічній Fallout Tactics : Brotherhood of Steel ряди відокремлених підрозділів Братства поповнюються за рахунок добровольців із сусідніх племен, Гулей і навіть супермутантів). Подібно Анклаву, Братство Сталі також характеризується неприйняттям до мутантів (втім, на відміну від Анклава , поняття «мутант» не поширюється на звичайних жителів пустки), що можна пояснити подіями першої частини гри — бункер Братства знаходився якраз по дорозі з Собору на військову базу Маріпоза, тому братам напевно довелося часто битися з членами армії Творця.

Контрольовані позиціїРедагувати

FalloutРедагувати

Головною і єдиною базою в грі є бункер Лост-Хіллз. Також в його околицях можна зустріти патрулі.

Fallout 2Редагувати

Мають тільки три невеликі відділення в Дирi, НКР і Сан-Франциско (головне). Ці відділення представляють із себе маленькі порожні "офіси", і тільки в Сан-Франциско під офісом є невеликий бункер з Медичним комп'ютером, їдальні, складом і казармами.

Fallout 3Редагувати

Без доповнень

Головна база — Цитадель, є укріпленими руїнами Пентагону.

Дуже важливим аванпост є будівля «Новин Галактики» (Причиною заснування цього табору, скоріше всього, є радіотехнічне обладнання).

Невеликий гарнізон (4-6 осіб) є у монумента Вашингтона ( Причина — охорона ретранслятора «Новин Галактики»).

Приблизно стільки ж солдатів і один писар знаходяться в Арлінгтонськiй бібліотеці (Причина — збір книг орденом Пера).

Контролюють невелику ділянку тунелю Тафта, що розташовується біля виходу до Цитаделі.

Також невеликий загін утримував частину окопів і невеликий бункер на площі перед Технічним і Історичним музеями і монументом Вашингтона , але до моменту приходу туди Одинокого Мандрівника вже був знищений супермутантами (серед трупів є тільки послушники, так що, скоріше за все, інші просто відступили до інших таборах).

Broken Steel

Головним придбанням для Братства став меморіал Джефферсона і працююча там установка очистки води. 

Займають автомобільний тунель Рокленд, але після провалу операції по зачистці станції-ретранслятора і втрати Ліберті Прайма покидають цей табір. 

Можуть зайняти форт Банністер.

Fallout: New VegasРедагувати

  • Є Покинутий бункер БС, але, як можна здогадатися з назви, там нікого немає і потрапити туди можна тільки після встановлення додатку «Dead Money».

Історія Редагувати

Походження Редагувати

Історія Братства Сталі веде до передвоєнного інциденту на військовій базі «Маріпоза». З 3 січня 2076 там була розгорнута урядова програма розробки вірусу ВРЕ, що включала на заключному етапі і жорстокі експерименти на живих людях — військовополонених з числа китайців і канадців. На базі знаходилися як вчені з компанії «-05-0025Вест-Тек», так і не підозрююча про темну сторону проекту охорона з військовослужбовців армії США. Зрештою, коли правда вийшла назовні, командир бази полковник Роберт Спайндел застрелився, а прийняв повноваження старшого офіцера капітан Роджер Мексон почергово розстріляв усіх вчених-катів і оголосив про непокору федеральному уряду. Однак буквально через кілька днів — 23 жовтня 2077 — почалася Велика війна, і уряду стало не до заколоту.

Через чотири дні, 27 жовтня, Мексон вирішив залишити базу Маріпоза, перевівши своїх підлеглих та їх сім'ї в стратегічний бункер Лост-Хіллз; цивільному персоналу було наказано залишатися на базі. Солдати в силовій броні та їхні рідні вирушили в небезпечну радіоактивну пустелю. Під час подорожі гине дружина Мексона. У підсумку, не без втрат діставшись до бункера, вони засновують поселення в ньому. Відтепер ця група людей іменувала себе «Братством Сталі».

Ранній період Редагувати

Період з 2078 року до середини XXII століття небагатий на події. У цей час формується структура і ієрархія Братства, в деяких частинах подібні структурі та ієрархії середньовічних лицарських орденів. Відомі лише кілька фактів: у 2134 році невелика, але отримавша владу, фракція на чолі з сержантом Деннісом Алленом вирушила на одну з наукових баз «-05-0031Вест-Тек», відому під назвою «-05-0032Світіння», і прибула туди через 20 днів. Однак загін був знищений захисною системою бази. Аллен, встигнувши зробити запис на голодиску про події, помирає через велику дози радіації, отриману внаслідок розгерметизації броні.

У 2135 році від раку помирає Роджер Мексон — пост старійшини займає його син. Джон Мексон, його онук, стає паладином Братства, показуючи видатні здібності до бойових дій. У 2155 під час походу на рейдерів батько Джона помирає від стріли з отрутою, пущеної Гадюками в Мексона, коли той зняв шолом. Джон стає старійшиною, а главою паладинів стає Ромбус, безжально знищивший всіх Гадюк, що атакували раніше Братство Стали.

FalloutРедагувати

У жовтні 2161 патруль Братства вперше знаходить труп супермутанта і переправляє його на базу для вивчення.

Влітку 2185, паладин Джейкоб зустрічається з супермутантом Маркусом, і, після тривалого єдиноборства, вони починають мандрувати разом. У 2186 році, через кілька місяців після заснування Брокен Хіллс, Джейкоб прощається з Маркусом і йде в невідомому напрямку.

Fallout 2Редагувати

Події Fallout 2 відбуваються на півночі від бункера Лост Хіллс, і в цьому районі у Братства є лише невеликі відділення в Дирі, Сан-Франциско і НКР. Обраний отримує від них завдання на викрадення креслень гвинтокрила з бази Наварро.

Fallout Tactics: Brotherhood of SteelРедагувати

У десятиліття, що пішли за перемогою над Творцем, в рядах Братства Сталі виникли розбіжності. Деякі вважали, що Братству необхідний приплив «свіжої крові», і політика ізоляціонізму яку використовувало керівництво в перспективі послабить і погубить його. Однак Старійшини не бажали розголошувати чужинцям ретельно збережені технологічні таємниці Братства. У кінцевому рахунку енергія радикалів знайшла вихід: Братство підготувало експедицію на схід, включивши до її складу всіх інакомислячих і наказавши їм вистежити і знищити відступивші за Велику Пустелю залишки армії Творця. Експедиція вирушила в дорогу повітрям — на декількох дирижаблях. Дирижаблі потрапили в бурю, один з них зазнав аварії на Середньому Заході, в районі колишнього Чикаго. Ті хто вижив у катастрофі заснували Середньозахідне Братство Стали. Ще один дирижабль розбився в районі Оцеоли, вцілілих взяли в полон супермутанти і майже всіх стратили. Доля решти дирижаблів невідома.

Відповідно з ідеалами його засновників, Середньозахідна Братство було більш відкрито для мешканців пустки, і більше орієнтоване на експансію. З часом воно створило на руїнах Середнього Заходу воєнізовану державу, наклавши на численні села побори і зігнавши полонених рейдерів в трудові табори.

У 2197 Братство почало маштабний хрестовий похід на південний захід від поселення до поселення, по дорозі розбивши опір рейдерських угруповань близько Чикаго, знищивши імперію людожерів-звіремагів, розгромивши армію супермутантів що зібралася під прапорами ренегата Гамморіна і уклавши союз з іншою технократичної сектою — Ріверерами. Нарешті, воно зіткнулося з загрожуючою всьому живому армією роботів, керованої зловісним Калькулятором. Перемігши його, Братство отримало доступ до Сховища 0 — справжньої скарбниці стародавніх технологій.

Fallout: Brotherhood of SteelРедагувати

На початку XXIII століття Братство Сталі почало експедицію в Техас, яку очолив паладин Ромбус.

Виявлений ними довоєнний підземний бункер був перетворений в опорний пункт Братства в регіоні.

Восени 2208 року, прибулі в Карбон паладини Братства дізналися про армію cупермутантів під командуванням Аттіса, прийняли рішення продовжити рух на південь і практично всі загинули в бою в місті Лос.

Тим не менш, новобранцеві Братства вдалося знищити основну частину армії Аттіса, активувавши систему самознищення Секретного Сховища.

Van Buren Редагувати

У 2242 між Братством Сталі й НКР почалася війна і, незважаючи на значну технологічну перевагу, перші стали її програвати. Щоб змінити ситуацію, Братство вирішило використовувати спеціальні прилади під назвою стелс-бой, які робили користувача невидимим. Однак, незабаром довелося від них відмовитися — стелс-бой діяв на психіку людей, викликаючи галюцинації і шизофренію. Не бажаючи підкорятися наказу, колишні військові з команди «Стелс-бой» викрадають декілька приладів і створюють нове суспільство під назвою «Circle Of Steel» (Коло Сталі).

Fallout 3Редагувати

Братство направило людей на Східне узбережжя з метою отримання технологій і знань, де його представники заснували базу «-05-0065Цитадель» на руїнах Пентагону, підземна частина якого, на щастя, збереглася разом з технологіями, включаючи Ліберті Прайм. Ця фракція на чолі з обраним старійшиною Оуеном Лайонсом своїм головним завданням поставила захист мирних жителів Пустки від мутантів, внаслідок чого старійшини Лост-Хіллз, дізнавшись, що Лайонс діє в непередбачених цілях, припинили підтримку Східного Братства. Без підкріплень з боку Західного Берегу (Братство Східного Побережжя, не отримуючи підкріплень із Західного узбережжя, стало самодостатнім) Лайонс був змушений набирати рекрутів серед місцевого населення, результати чого були гнітючими: велика частина новобранців виявилися непідготовленими і занадто палкими, що призвело до високої статистики смертності серед фракції. Дочка Оуена, Сара Лайонс, командує елітним загоном Братства «-05-0070Лев'ячий Прайд»; вона єдина володіє званням «Страж» (одне з найпочесніших звань в Братстві).

На Столичній пустці також існує група «-05-0071Вигнанці Братства» на чолі з хранителем Каденом, котрі не побажали перебудовуватися під нові цілі Лайонса і залишилися вірні істинним цілям Братства: збиранню високих технологій та перешкоджанню їх розповсюдження. «Вигнанцями» їх затаврував сам Лайонс, але хранитель Каден і його послідовники, в знак непокори Лайонсу, стали називати себе так. База Вигнанців — форт Індепенденс (південь Пустки, поруч з руїнами Фейрфакс). Вигнанці ввели нову систему титулів: писарі стали фахівцями, лицарі — захисниками, паладини — зберігачами.

Fallout: New Vegas Редагувати

Братство на пустці Мохаве являє собою залишки експедиції Елайджі, надісланій із західного узбережжя до дамби Гувера. Дамба в цей момент була вже зайнята військами НКР. Старійшина Елайджа звернув свою увагу на електростанцію ГЕЛІОС Один і наказав Братству обороняти її. Після кровопролитних боїв Братство Сталі було вибито зі станції і сховалося в старих бункерах Хідден-Велі. Новий керівник, старійшина Макнамара, обрав ізоляціоністську політику — Братство тримається в тіні, не вживає військових дій, межі бункера покидають тільки розвідники і постачальники (наприклад Вероніка). Також, якщо Кур'єр виконає кілька завдань, то старійшина Макнамара (або, якщо змістив його за допомогою Кур'єра, паладин Хардін) нагородить його званням паладина Братства Сталі, навчить носити силову броню і вручить комплект броні T-45d.

Ще одне відділення Братства Сталі, на схід від Мохаве, згадує Цезар. Писарі цього відділення були захоплені Легіоном в полон, і за словами Цезаря, вони навіть не пам'ятають імені засновника Братства Роджера Мексона (ймовірно, вони були з Середньозахідна Братства Сталі чи все ж в Братстві остаточно перестали вчити історію. Чим ще в першому Fallout обурювалася Софія) .

Cтруктура Братства Редагувати

Члени Братства Сталі мають різні звання. Ця система в різних регіональних відділеннях Братства була влаштована по-різному. Єдиним залишилося наступний розподіл: старійшини керують Братством, Писарі займаються вивченням технологій, паладини б'ються зі зброєю в руках.

Новобранців називають «послушниками» або «присвяченими», вони проходять підготовку; після цього їх підвищують до сквайрів (зброєносців). Якщо сквайри добре проявлять себе, то їх можуть підвищити до лицарів (лицарі здійснюють технології «в металі», тобто є механіками та інженерами). Після довгої служби та отримання достатнього досвіду, кращі лицарі стають Паладинами — військовою елітою Братства. Кожен з них володіє власною енергетичною зброєю і особливими силовими обладунками. На відміну від лицарів древніх переказів, членів Братства не цікавлять слабкі і беззахисні — вони воліють приховувати, зберігати і розвивати свої технології. Мотиви їх найчастіше неясні, а поводитися з ними потрібно дуже обережно.

Також поширена посада писаря. Писарі відповідають за копіювання древніх знань, збереження нині існуючих технологій і навіть за випробування нових пристроїв. Писарі практично не покидають межі бункерів, проте іноді їх кличуть на польові випробування або для виконання завдань, що виходять за рамки умінь звичайних солдатів. За інформацією з Fallout 3, діляться на три ордени:

Орден Опис
Щит Писарі цього ордена займаються вивченням захисних технологій на зразок силової броні і бункерів.
Меч Займається вивченням бойових технологій, наприклад, нових плазмових гвинтівок та збережених ядерних зарядів.
Перо Займається вивченням прикладних технологій, на зразок очисника води та Ліберті Прайма.

Значення звань Редагувати

Присвячені — це майбутнє Братства. Вони були народжені і виросли в Братстві, вони отримують кращу освіту і тренування з володіння зброєю, наскільки це можливо. Коли присвячений досягає віку дев'ятнадцяти років, він повинен вибрати свій шлях: стати Писарем або Лицарем (хоча він може пізніше змінити цей вибір). Присвячені витрачають велику частину свого часу на навчання, завдання по їх навчанню розподілено між Паладинами, Лицарями та Писарями. У вільний від навчання час присвячені виконують не дуже почесну, але все ж необхідну роботу, таку як підтримка чистоти на базі і приготування їжі. Це допомагає присвяченим виконувати корисну для Братства роботу і відчувати відповідальність вже з раннього віку. Присвячені рідко подорожують за межі безпечного бункера через свою цінність для Братства.

Молодший лицар / писар. Братство широко використовує систему наставництва, кожен новий молодший лицар отримує наставника, який працює з ним і спостерігає за його прогресом. Після трирічного періоду, коли наставник впевнюється в тому, що молодший лицар / писар готовий, він підвищує його до лицаря / писаря. Система наставництва допомагає посилити узи товариства всередині Братства. Молодший лицар / писар працює разом зі звичайними лицарями / писарями, виконуючи ту ж роботу, що і вони, в інженерних / дослідних бригадах.

Молодший паладин. Лицарі, які проявляють значні бойові навички, переводяться в загони паладинів, де вони стають молодшими Паладинами. Молодші паладини служать в спеціальних загонах під наглядом старшого паладина. Вони проводять два роки у званні молодших паладинів, постійно тренуючись в бойових мистецтвах, навчаючись військовій справі. Після чого, якщо вони добре проявили себе, наставник підвищує їх до паладинів і переводить у взвод паладинів. В іншому випадку вони знову стають лицарями. Молодші паладини Західного Братства ніколи не бачили реального бою, вони проводять весь свій час у навчанні.

Лицар. Відповідальні за все виробництво технології Братства і організовані в бригади різної чисельності, залежно від масштабів проекту. Лицарі служать в Братстві будівельниками, механіками, теслями, сантехниками і виконують практично всю іншу фізичну роботу. Кожен лицар через деякий час отримує підопічного молодшого лицаря, для якого він стає наставником. Лицарі витрачають свій час на два завдання: виробництво і бойові тренування. Хоча лицарі рідко бачать бій, так як військові потреби Братства зазвичай забезпечуються маленькими групами паладинів, вони все ж можуть забезпечити потужний резерв добре тренованих бійців.

Писар. Є дослідниками, хранителями історії та розробниками Братства. Писарі, як і лицарі, працюють разом в бригадах необхідного проектом розміру. Молодших писарів зазвичай переміщують між бригадами, щоб вони отримали знання у всіх областях досліджень Братства, до тих пір, поки вони не проявлять себе належним чином в одній з них. Писарі відповідальні за дослідження Братства і в природних, і в соціальних науках. Керуючі проектом призначаються писарем-майстром. Писарі також відповідальні за організацію медичного обслуговування. Присвячені, які хочуть зайнятися медичної кар'єрою, служать молодшими писарями в медичному відділенні.

Паладин. Основну масу часу паладини витрачають, патрулюючи, охороняючи, перебуваючи на завданні і підвищуючи свої бойові навички на тренуваннях. Паладини об'єднані в загони з шести чоловік, керовані старшим паладином. Кожен загін автономний, але кілька загонів можуть легко діяти разом, координуючи атаку завдяки раціям, вбудованим в їх шоломи. Паладини — єдині, хто носить силову броню Братства, і вони зазвичай мають найбільш потужне озброєння.

Старший лицар. Лицарі, що проявили деякі адміністративні здібності, і які не потрібні в якості бійців, підвищуються до звання старшого лицаря. Старші лицарі відповідальні за все внутрішнє управління в Братстві. Кожна робоча бригада лицарів очолюється старшим лицарем. Вони також займаються утилізацією відходів, заготівлею їжі, економікою і торгівлею, перевіркою наявності всього необхідного та іншим. Старші лицарі також відповідальні за складські приміщення і розподіл припасів. Вони настільки сильно затребувані у функціонуванні інфраструктури Братства, що рідко бачать бій. Старші лицарі обираються зі звичайних лицарів лицарями-майстрами.Також вони можуть бути особистими асистентами старійшин.

Старший паладин. Є лідерами загонів паладинів і обираються за свої тактичні та лідерські здібності. Вони відповідальні за тренування і мораль паладинів під їх командуванням та ведуть воїнів у бій. Старші паладіни обираються паладином-генералом.

Майстер-лицар — відповідальний за все забезпечення існування Братства і витрачає більшу частину свого часу на координування старших лицарів, впевнюючись, що все йде нормально. Майстер-лицар обирається з старших лицарів старійшинами.

Майстер-писар — відповідальний за координування всієї наукової роботи Братства. Майстер-писар складає списки членів бригад і призначає керуючих проектом, від яких він отримує рапорти про хід робіт. Він також має номінальний контроль над всім медичним відділенням і може призначати головного медичного офіцера. Майстер-писар обирається з писарів старійшинами.

Паладин-генерал — відповідальний за управління загонами паладинів Братства, оскільки є головним військовим стратегом. Паладин-генерал призначає старших паладинів і визначає склад загонів.

Старійшини. Братством керують п'ять чоловік, четверо старійшин і вищий старійшина. Старійшини обираються на восьмирічний термін, але циклічно, тобто одного старійшину переобирають кожні два роки. Ця система створена для забезпечення спадкового управління, тому неможливо несподівана зміна політики та організації Братства в результаті виборів. Старійшини витрачають свій час, розробляючи політичні рішення і обговорюючи кращий для Братства шлях вперед.

Вищий старійшина — є вищим представником Братства, який витрачає свій час на спілкування з різними братами і доведенням їх проблем до старійшин. Номінально він також відповідальний за все функціонування Братства і деяку частину дня присвячує спілкуванню з майстром-лицарем, майстром-писарем і паладином-генералом. Він також зайнятий обмірковуванням того, в якому напрямку рухається Братство і яким має бути його майбутнє. Вищий Старійшина обирається довічно, хоча може бути зміщений за результатами загального референдуму, ініційованого у разі відповідного запиту всіх чотирьох членів Ради. Вищий старійшина не втручається в обговорення та вирішення Братства, хоча має право голосування у випадку, коли голоси в Раді поділилися на дві рівні частини. Вищий Старійшина також вважається «батьком» Братства, і будь-який брат може поділитися з ним своєю проблемою.

Емблема Братства Редагувати

Емблема Братства Сталі символізує кожне з звань. Меч уособлює собою паладинів, крила — старійшин (вони керують рухом меча), шестерні — три ордени переписувачів — Меч, Перо, Щит. Коло, найвірогідніше, уособлює Землю, хоча достовірних підтверджень тому немає.

Інше тлумачення емблеми таке:

  • Крила — надія на майбутнє.
  • Меч — здатність захиститися, військова міць Братства.
  • Шестерні — технічний прогрес як двигун системи.

Поява Редагувати

Братство Сталі з'являється у всіх частинах серії Fallout.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі