FANDOM

Gametitle-FO4 FH
Mbox default
Незавершена стаття

Боулінг «Бівер-Крік» (англ. Beaver Creek Lanes) — локація Far Harbor, доповнення до Fallout 4.

Опис Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Локація знаходиться на південь від Фар-Харбора. Являє собою двоповерхову будівлю боулінг-клубу. Судячи по записах в терміналі у адміністратора, клуб планувалося закрити ще до війни, 2077 ріка: інженер будівельної компанії визнав будівля небезпечним. Подекуди видно ознаки незакінчених ремонтних робіт: будівельні огорожі, риштування, інструменти.

На другому поверсі, в кімнаті персоналу, є хімлабораторія і збройовий верстак. На першому, в кафетерії, — пункт приготування їжі.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

  • Деякі з гулей, що населяють будівля, вже поранені до моменту першого відвідування локації. У кафетерії на першому поверсі, поряд з пунктом приготування їжі можна знайти труп траппера, який, мабуть, одного разу розбила тут табір і покалічив гулей, намагаючись відбитися від них.
  • Верстат, на якому розташований Страйкер, описаний як пастка, яку можна знешкодити, проте ніяких механізмом спрацьовування немає. Це зроблено щоб розташувати зброю як на вітрині.

ГалереяРедагувати

Поява Редагувати

Боулінг «Бівер-Крік» з'являється тільки у доповненні до Fallout 4Far Harbor.