Fandom

Архіви Fallout

Бостонський аеропорт

6400статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Gametitle-FO4.png
Mbox stub.png
Незавершена стаття

Бостонський аеропорт (англ. Boston Airport) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Великий аеропорт з непогано зберігся наземним комплексом та кількома зруйнованими літаками поруч. Слід зазначити, що локація має два різних види — до появи Братство Стали і після. До прильоту паладинів досить похмуре місце з безліччю гулей, після ж — цілком затишна і упорядкована база.

Має локацію «Руїни бостонського аеропорту». Руїни обшукуються з квесту Братства Сталі «Честь чи безчестя». Представляють із себе руїни допоміжних приміщень аеропорту з невеликим переходом через зруйновану станцію метро і підземний частково затоплений гараж. Населені слабкими гулями, але є гнилий світиться гуль. На початку руїн є труплицаря Райлана, з нього можна взяти жетони. Якщо їх віддати послушнику Кларку, то він не розсердиться і не нападе, якщо вбити гулей. Ключ-карта від ліфта є у послушника Кларка і на столі поруч з ним. Другий ліфт не спускається.

Знахідки Редагувати

За лаштунками Редагувати

В реальності на схід від Бостона Міжнародний аеропорт імені генерала Едварда Лоуренса Логана. Однак його ігровий варіант сильно поступається в площі реального прототипу.

Малу площу ВПП у грі можна пояснити тим, що можливо більша її частина пішла під воду через 200 років через розмиття ґрунту під нею.

Баги Редагувати

Локація проявилася на карті як знайдена тільки при підході до комп'ютерного терміналу складу БС біля воріт (який вимагає пароль).

Поява Редагувати

Бостонський аеропорт з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі