FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття

Бостонська публічна бібліотека (англ. Boston Public Library) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Бібліотека розташовується в центрі Бостона, в районі Бек-Бей. Знаходиться недалеко від Трініті-тауер, захід бібліотеки розташований поліцейську дільницю № 8, схід — церква Трійці.

В бібліотеку ведуть два входи. Перший (центральний) можна знайти, зайшовши в будинок і перейшовши через станцію «Коплі»(знаходиться там, де передбачається парадний вхід в бібліотеку). Перехід зі станції метро в бібліотеку через двері з середнім замком. Другий (запасний) з південно-заходу також закритий на середній замок.

Важливо пам'ятати, що біля обох входів в бібліотеку (праворуч від дверей) є інтеркоми, з допомогою яких можна поспілкуватися з штучним інтелектом (ШІ) бібліотеки. При достатньому рівні харизми Вцілілий може переконати ІІ в тому, що він там працює, навмання назвавши код допуску. В цьому випадку двері не потрібно буде зламувати, а знаходяться всередині протектроны і турелі не будуть до нього ворожі.

Всередині двоповерхова бібліотека складається з декількох різного розміру читальних залів та внутрішнього атріуму з фонтаном.

Мешканці Редагувати

Всередині бібліотеки йде бій супермутантів проти протектронов і турелей. Всі мешканці будуть вороже налаштовані до гравця, якщо він не обдурив ІІ. Можна частково зняти загрозу, використавши стелс-бій і відключивши турелі у бібліотечного сховища. Протектроны при цьому не будуть агресивні.

Виконуючи квест «Надбання громадськості», що Вижив, може просто сховатися і почекати, поки супермутанти і протектроны переб'ють один одного.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

В холі (праворуч від службового входу) можна знайти труп Далена. В кінці холу знаходиться стіл з терміналом куратора Гівенса, чиє тіло лежить біля бібліотечного сховища. У записах на терміналі куратор Гівенс повідомляє про періодичні напади супермутантів і просить скористатися припасами з сховища, якщо хто-небудь захоче захистити інформацію в бібліотеці. Поруч з терміналом лежить ключ від бібліотечного сховища.

Пов'язані квести Редагувати

Примітки Редагувати

Для отримання «Массачусетського хірургічного журналу у апараті для повернення книг, що стоїть біля південно-західного входу, потрібно обміняти неповернені книги на жетони. За 5 жетонів повернення книг за одну книгу. Таким чином, потрібно 10 книг, 6 з яких можна знайти в бібліотеці, 3 недалеко від бібліотеки укритті Пуловськи і 1 взяти по квесту у Дейзі.

Поява Редагувати

Бостонська публічна бібліотека з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в Fallout 4Question Icon Бостонська публічна бібліотека — одна з найбільших бібліотек в Бостоні, штат Массачусетс, США.

Поява Редагувати