FANDOM

Gametitle-FNV

Ця стаття про організацію; про квесті див. статтю Бомбісти (квест). Бомбісти (англ. Boomers) — одне з угрупувань у Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Бомбісти — це частина вихідців зі Сховища 34, які залишили рідне сховище і ізольовано влаштувалися на військовому аеродромі під захистом артилерійських знарядь — авіабазі Нелліс. У самому Сховищі 34 жителі з-за витоку радіації з реактору перетворилися в гулей.

Бомбісти вороже ставляться до всіх іншим мешканцям Пусток, вважаючи їх «дикунами», і практично ні з ким не контактують. Їх не можна назвати злими, але мрія і вища мета їх громади — повернути старі військові технології, щоб знову підривати і бомбити все навколо. Вони щиро вірять що для цього і з'явилися на світ.

Кур'єр може схилити бомбістів допомагати тій або іншій стороні в майбутній битві дамбу Гувера (квест «В небо!») або знищити їх, убивши Перл і Адепта.

Квести Редагувати

Квести, пов'язані з фракцією «Бомбісти»:

Примітки Редагувати

  • Механік Джек запропонує Кур'єру допомогти з браком металобрухта на території АБ Нелліса і попросить приносити і здавати весь знайдений металобрухт йому. Нагородою служить лише підняття репутації у бомбістів.
  • Оружейнице Ракель можна здавати для підняття тієї ж репутації гранатометному постріли.
  • Бігають по вулиці дітей можна дарувати іграшки для підняття репутації або при високому інтелекті робити погані вчинки (дарувати радіаційні жуйки, якщо вона є в інвентарі гравця, тощо), це в свою чергу призводить до втрати карми.
  • Не у всіх бомбістів є Піп-бой.
  • На кожних 43.6 убитих дикуна бомбісти втрачали одного з своїх.

Поява Редагувати

Бомбісти з'являються тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати

Boomer Museum Mural

Фреска з історією бомбістів з музею на АБ Нелліса.