FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FO3 PL
Icon disambig
Болотник з'являється і в інших іграх.

« Болотники володіють природною бронею, що захищає все тіло, крім морди. Спробуйте націлитися в V. A. T. S. і прикінчити тварюка, не давши їй шансу підібратися впритул. »

Завантажувальні екрани Fallout 3

Болотник (англ. Mirelurk) — істота Fallout 3.

Опис Редагувати

Болотник — мутовану членистоноге з суперечливою історією походження; можливо, що володіє зачатками розуму.

Версія походження Редагувати

Як випливає з звіту вчених Анклава, можливі предки болотников — мешкають в затоці Чесапік мечохвости (англ. Horseshoe crab, лат. Xiphosura Latreille), реліктові членистоногі, водні хижаки підтипу хелицеровых, що досягали 60 см в довжину, і більш дрібні всеїдні блакитні краби (англ. Blue crab, лат. Callinectes sapidus) з підтипу ракоподібних.

Польовий звіт Анклаву Редагувати

Transcript

Царство: тварини
Тип: членистоногі
Підтип: ракоподібні/хелицеровые?
Клас: меростомовые/вищі раки/?
Загін: ?
Сімейство: ?
Вид: ?

Незважаючи на наполегливі спроби виділити зразки ДНК гіпотетичних предків, ми не можемо пояснити, чому присутні свідоцтва про їх походження від двох абсолютно різних істот: Limulus polyphemus (мечохвостів) і Callinectes sapidus (блакитного краба). Очевидно, що в результаті мутації це істота збільшилася в розмірах і знайшло здатність ходити на двох ногах, але я не можу відповісти, чому в ДНК/РНК присутні сліди різних підтипів. Зважаючи на неясність походження, я вирішив, що цей вид заслуговує своєї власної класифікації, і тому назвав його «Scylla Serrata Horrendus». Цих тварин можна зустріти в колекторах і печерах. Вони проявляють ворожість і є небезпечними супротивниками, оскільки хітиновий панцир прекрасно захищає їх від вогнепальної, так і холодної зброї. Це огидні істоти, і я не можу зрозуміти, чому жителі Пустки вважають їх м'ясо дуже смачним.

Ареал Редагувати

Мешкають на берегах водойм і в місцях з підвищеною вологістю (наприклад Анкориджський меморіал або печери Оазису), живуть зграями, розмножуються шляхом відкладання яєць. Їх лігва майже завжди розташовані біля радіоактивних водойм, так що, схоже, радіація їх не турбує.

Розмноження Редагувати

Як і їх предки, болотники, швидше за все, роздільностатеві, але статевий диморфізм не виражений. Яйця розташовуються кладками, зазвичай по кілька штук в одній. Кладки розташовані групами. У майже кожній кладці можна знайти делікатес — м'ясо дитинча болотника. Турбота про потомство виражається в захисті кладки. У цьому можна переконатися, спустившись до річки біля Анкориджского меморіалу або потрапивши всередину нього в ході квесту Мойри Браун.

Знищення Редагувати

Болотники мають дуже міцний хітиновий панцир, з-за цього стріляти краще всього в незахищену морду. Прицільне попадання по ній при веденні бою з височини (особливо коли болотник не може підібратися впритул, а лише дістає клішнями) ускладнюється з-за прикриття морди верхньою частиною панцира і клешнями. Один з варіантів дії — скористатися вогнеметом.

Види болотников Редагувати

Болотник Редагувати

Mirelurk

Найпоширеніший вид з сіруватого забарвлення панцира. Вирізняються повільністю, але здатні здійснювати раптовий кидок з короткої дистанції, нахиляючись при цьому трохи вперед і прикриваючи морду панциром.

Ім'я (Base ID)ПараметриПоведінкуЗдібностіІнвентар
Болотник
0001cf83
РівеньIcon level
1-6
Очки досвідуIcon XP
10
СприйняттяIcon eye
4
Очки здоров'яIcon heart
120*
Опірність уронуIcon silver shield
0%
АгресіяIcon fist
Дуже агресивно Нападає на ворогів і нейтральних істот у полі зору.Icon requiredIcon requiredIcon optional
ВпевненістьIcon confidence
ДопомогаIcon companion
Дружелюбно: Допомагає друзям і союзникам.Icon requiredIcon required
атакаIcon attack
Ближній бій: 28 (damageIcon damage)

* При попаданні по тулубу шкоди становить 1/2 від звичайного

Болотник-мисливець Редагувати

Mirelurk hunter

Відрізняється від звичайного болотника збільшеними розмірами, коричневим забарвленням, більшою міцністю панцира і додатковими відростками-клішнями на череві. Значно небезпечніше сірих болотников.

Болотник-мисливець
0001cf84
РівеньIcon level
9
Очки досвідуIcon XP
25
СприйняттяIcon eye
6
Очки здоров'яIcon heart
250*
Опірність уронуIcon silver shield
0%
АгресіяIcon fist
ВпевненістьIcon confidence
ДопомогаIcon companion
атакаIcon attack
Ближній бій: 50 (damageIcon damage)

Болотник-король Редагувати

Mirelurk king

Вид болотника, формою тіла нагадує швидше людини, ніж звичайного свого родича, але ведучий схожий з іншими болотниками спосіб життя. Швидше за все, свою гуманоидоподобную зовнішність придбав в результаті зараження каймановой черепахи (англ. snapping turtle, лат. Chelydra serpentina) ФЕВ. Можна помітити, що кров королів червоного кольору, на відміну від звичайних болотников, у яких замість крові слиз жовто-зеленого кольору. При нападі король атакує вузьким пучком звукових хвиль з дальньої дистанції, тому в битві з ним краще постійно переміщатися, ховаючись за будь-якими перешкоджають поширенню хвиль укриттями. Король болотников — добре захищений противник і в ближньому бою може завдати серйозної шкоди. Ймовірність зустрічі з королями замість звичайних болотников залежить від рівня персонажа. SPECIAL: 5 СИЛ, 7 СПР, 5 ВТР, 5 ХАР, 5 ІНТ, 5 СПТ, 5 УДЧ, здоров'я: 375, шкоди: 35, шанс критичного удару: 5%.

Болотник-мисливець
0007c6ef
РівеньIcon level
12
Очки досвідуIcon XP
50
СприйняттяIcon eye
6
Очки здоров'яIcon heart
375*
Опірність уронуIcon silver shield
0%
АгресіяIcon fist
ВпевненістьIcon confidence
ДопомогаIcon companion
атакаIcon attack
Ближній бій: 35 (damageIcon damage)
атакаIcon attack
Крик**: 10, PE -10/10 сек. (energyIcon electrical)

** Завдає шкоди в голову і ігнорує захист. Не використовується, якщо його голова пошкоджена.

Ядерних Редагувати

NukaLurk

Їх колонії можна знайти тільки на старому заводі «Ядер-кола», в підвалі з чанами квантової. З-за протекших у воду інгредієнтів квантової ядер-коли (в яку додавали радіоактивні ізотопи), ядерники мутували і стали світитися в темряві. Їх м'ясо також додає ОД.

Ядерних
00037b41
000854d7
РівеньIcon level
6-9
Очки досвідуIcon XP
-84
СприйняттяIcon eye
4-6
Очки здоров'яIcon heart
120-250*
Опірність уронуIcon silver shield
0%
АгресіяIcon fist
ВпевненістьIcon confidence
ДопомогаIcon companion
атакаIcon attack
Ближній бій: 28-50 (damageIcon damage)

Зелений болотник plGametitle-FO3 PL Редагувати

Swamplurk

В болотах Пойнт-Лукаута мешкає зелений болотник, зовні більше схожий на болотника-мисливця, але у нього відсутні маленькі клешні на череві.

Зелений болотник
xx00b001
РівеньIcon level
6
Очки досвідуIcon XP
60
СприйняттяIcon eye
4
Очки здоров'яIcon heart
120*
Опірність уронуIcon silver shield
0%
АгресіяIcon fist
ВпевненістьIcon confidence
ДопомогаIcon companion
атакаIcon attack
Ближній бій: 28 (damageIcon damage)

Водяній plGametitle-FO3 PL Редагувати

Swamplurk queen

Зовні виглядає як болотник-король, але з зеленим забарвленням і сяючими очима. Як і королі, свою гуманоидоподобную зовнішність водяні придбали в результаті зараження каймановой черепахи. Зовні відрізняються від короля зеленим забарвленням і подобою моху, покриває окремі частини тіла.Володіють збільшеним здоров'ям і атакують не звуковою хвилею, як болотники-королі, а радіоактивними плювками (подібно до кентаврам).

Водяний
xx00a56c
РівеньIcon level
20
Очки досвідуIcon XP
200
СприйняттяIcon eye
9
Очки здоров'яIcon heart
600*
Опірність уронуIcon silver shield
0%
АгресіяIcon fist
ВпевненістьIcon confidence
ДопомогаIcon companion
атакаIcon attack
Ближній бій: 60 (damageIcon damage)
атакаIcon attack
Радіоактивний плювок: 100 (radiationIcon radiation)

* При попаданні по тілу наноситься шкоди становить 2/3 від звичайного

Див. також Редагувати

Озерник — істота Fallout: New Vegas.

Харчова цінність Редагувати

Примітки Редагувати

  • Болотники, які населяють Анкориджський меморіал, колись розводилися групою людей з метою отримання їх м'яса. Але незабаром торгові конкуренти саботували виробництво, випустивши болотников з клітин. В результаті всі люди загинули.
  • Клешні болотников менш захищені, ніж тулуб.
  • За свідченнями членів Братства Сталі, болотники не переносять чисту, не забруднену радіацією воду, від якої хворіють і повільно вмирають. Після закінчення головного квесту Fallout 3 і доповнення Broken Steel можна зустріти кількох послушників Братства Сталі з вогнеметами, спеціально патрулюють прилеглий до очисника берег ріки Потомак (Басейн) з метою знищення ослаблих болотников, змушені вийти на сушу через згубного впливу на них чистої води.
  • Якщо непомітно підкрастися до болотнику-королю, можна підкласти до нього в «кишеню» гранату чи міну, після чого відбудеться вибух, але подібне неможливо виконати з іншими видами болотников.

Поява Редагувати

Болотник з'являється у Fallout 3 та доповненні до Fallout 3Point Lookout.

За лаштунками Редагувати

Зовнішній вид болотников вельми схожий з монстрами з коміксів і фільмів 50-х років 20-го століття. Болотник-король, наприклад, нагадує істоту з фільму 1954 року «Створіння з Чорної Лагуни».

Галерея Редагувати

Концепт-арти Адама Адамовича Редагувати

Істоти