FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інших батьків.

Батько-корінь Лавр[2] (англ. Tree Father Birch) — персонаж Fallout 3, лідер культу древенов у Оазисе.

Опис Редагувати

В молодості Лавр виявив Харольда[3] і Оазис. Він присягнувся захищати це місце від зовнішнього світу, створивши древенов — «останню лінію оборони Великого», а Харольда нарік Богом.

Через рік на Оазис натрапила Мати-крона Береза, на якій Лавр незабаром одружився. Створивши і підтримуючи закони Великого, вона стала рівна з ним у правах і є такою ж головою культу древенов. На відміну від неї, вважає, що потрібно повернути життя на Пустки з допомогою Харольда, Лавр думає, що зростання Великого не повинен поширюватися за межі Оазису, де йому загрожує загибель. У Лавра і Берези є восьмирічна дочка — Гілочка Верба.

Через деякий час в Оазис прийшла Провидиця Бузок. Лавр не хотів пускати її, але Береза вмовила його залишити Бузок і прийняти її в древены. Утрьох вони створили Обряд Очищення, через що доводилося проходити кожному, хто приходив в Оазис і хотів приєднатися до древенам.

Лавр очікує Самотнього Подорожнього у воріт Оазис і повідомляє про «справу великої важливості», після чого чекає чужинця всередині. У Павільйоне Лавр запропонує Подорожньому пройти Обряд Очищення. При узятих здібностях «Один тварин абоФонтан життя» в діалозі з Лавром відкриються додаткові репліки про тварин Оазису[4]. Все інше час Батько-корінь вдень сидить на троне в Павільйоні, іноді обходячи Оазис, а вночі спить в кінці північної алеї на настилі з дощок, покритих сухою травою.

Інвентар Редагувати

* Тип генерується випадковим чином
** Кількість генерується випадковим чином

Квести Редагувати

Оазис • Батько-корінь дає Самотньому Подорожньому сік для зменшення швидкості росту Харольда і, якщо Подорожній прийняв сторону Лавра, зустрічає його в Гаю, де повідомляє, що Стовбур Кипарис і Гілка Липа приготували подарунки.

Обряд Очищення Редагувати

Під час обряду з участю древенов Лавр вимовляє такі слова (починає і завершує):

« (Початок) Зараз ми прочитаємо благословення, аби убезпечитися від усякого зла, яке може принести в нашу гай чужинець.

(Закінчення) Амінь! Скоро ти мирно заснеш, чужинець. А коли пробудишься, то побачиш на власні очі славу Великого.

»

Цитати Редагувати

  • «Він — не просто бог, мій друже. Він — Той, Хто Зростає. Він — Той, Хто Дає. Він — Той, хто Веде. Ніхто не згадує Його імені всує, благоговіння перед Його величчю. Завдяки Йому у древенов є будинок».
  • «Ми відмовилися від техніки і возз'єдналися з природою. Ось що значить бути древенами».
  • «Вплив Великого шириться, і скоро воно вийде за межі цієї тихої долини. Ми не можемо дозволити Оазису так привертати увагу до себе. Це стане кінцем».

Поява Редагувати

Батько-корінь Лавр з'являється тільки у Fallout 3.

Баги Редагувати

pcIcon pc Якщо зустрітися з Лавром і поговорити біля входу в Оазис, але не зайти слідом за ним всередину, старець буде переслідувати Подорожнього по п'ятах по всіх локаціях, а при спробі заговорити з ним скаже: «Повірити не можу, що ти тут!» І додає, що все пояснить все по прибутті в Павільйон.

pcIcon pc В одній з розмов з Лавром в діалозі будуть чутні слова «Секундочку-секундочку...». Це вимовляється з-за недоліку якості озвучки і запису.

Примітки Редагувати

  2. В англійській версії гри Лавр іменується Березою (англ. Birch), а Мати-крона Береза — Лавром (англ. Laurel).
  3. На відміну від попередніх ігор, в Fallout 3 Гарольд названий Харольдом.
  4. насправді, в Оазисі немає ніяких тварин, але чути спів птахів.