FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FO3Gametitle-FOTGametitle-FNVGametitle-VB

« Торгівля і пов'язані з торгівлею завдання. Вміння збити ціну за товари, або більш вигідно змінюватися. »

— Опис в Fallout

« Торгівля і все, що має до неї відношення. Здатність продавати свій товар за вищими цінами і купувати чужий — за більш низькими. »

— Опис в Fallout 2

« Бартер – Мистецтво торгівлі. Чим вище цей навичка, тим дешевше ви купуєте і тим дорожче продаєте. Грунтується на привабливості. »

Повчання молодому бійцю Fallout Tactics

Бартер (англ. Barter) — навичка Fallout, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3 та Fallout: New Vegas.

Навичка використовується при купівлі та продажу предметів у торговців або мародерів, а також в окремих випадках враховується при веденні діалогу. У загальному випадку, чим вище навичка «Бартер», тим нижче ціни покупки предметів. І це основний фактор, що визначає рівень цін, інший — різниця навичок «Бартер» у персонажа-гравця і персонажа-торговця.

Fallout, Fallout 2 Редагувати

Початкове значення:

Зі здатністю «Великий торговець» головний персонаж автоматично отримує знижку на будь-які покупки в розмірі 25 %, а особливість «Добра душа» додасть +15 % до навичці «Бартер».

У Fallout 2 при наявності в команді напарників під час торгівлі буде використовуватися найбільший серед команди навичка. Таким чином можна отримати ціну нижче, ніж дозволяє навичка самого Обраного.

У Fallout 2 навичка враховується при визначенні ціни за вдосконалення зброї у Скітера Елдріджа. Формула:

  • Базова ціна × (250/(160 + Бартер))

Fallout Tactics Редагувати

Файл:FOT Barter table.png

Деякі персонажі можуть пропонувати різні предмети на продаж. Для мінової торгівлі можна використовувати екран бартеру. Для цього необхідно заговорити з персонажем, і якщо в нижньому правому куті вікна діалогу з'явиться кнопкаБартер», натисніть її, щоб приступити до торгу. Екран бартеру складається з чотирьох компонентів: майно члена команди Воїна, товари протагоніста на обмін, товари іншої сторони та її майно. Далі слід вибрати спорядження предмети, які потрібно продати і перетягнути їх (мишею) на свою сторону «столу». Сумарна вартість товару протагоніста показана під ним. Після, вибрати з майна співрозмовника предмети, які потрібно придбати і помістити їх на його бік «столу». Їх вартість показана під товарами торговця. Після забезпечення рівності вартості, або якщо протагоніст згоден переплатити, слід натиснути кнопку «Обмін». Якщо партнер згоден, предмети змінять власника і опиняться в інвентарі члена загону Воїна. Якщо перемістити кілька однотипних предметів (наприклад, пачку патронів або стимуляторів), з'явиться вікно переміщення декількох предметів. Слід пам'ятати, що в цьому вікні можна не тільки задавати кількість кнопками «+» і «-», але і вводити його з клавіатури. Протагоніст може прибирати предмети з мінового столу, але вони будуть поміщені назад у майно їх нинішнього власника. Якщо партнер не погоджується на операцію, необхідно викласти на свою сторону «столу» додаткові предмети або прибрати що-небудь з його боку. Угоду можна скасувати, натиснувши на кнопку «Скасувати», і всі товари повернуться до законним власникам.

Ціни Редагувати

На загальну вартість товарів протагоніста в порівнянні з тим, що за них пропонує партнер, впливає ряд факторів. Очевидно, найважливішим фактором тут є навичка бартера. Чим вище навичка бартеру, тим більше вартість товарів члена команди Воїна. Також враховується і навичка бартеру торговців. Деякі з них (наприклад, крамарі) просто набивають ціни. На ціни впливає і репутація загону. Чим вища репутація, тим більшу знижку нададуть протагоністу.

В бункерах Братства Редагувати

  • Інтендант — відає всім спорядженням, допущеним Братством до використання. Сюди відноситься зброя, броня, боєприпаси та інші предмети. Однак спорядження видається не безкоштовно. Всі члени Братства повинні здавати интенданту трофеї, щоб склади Братства не збідніли. З часом з'являється нове спорядження. Інтендант – пропалений торгаш, і ціни в нього високі.
  • Військовий лікар — завідує складами медичного спорядження. Він може надати його за відповідну плату. На жаль, запаси у нього обмежені.

Fallout 3 і Fallout: New Vegas Редагувати

  • Початкове значення: 2 + Харизма × 2 + Удача/2 (з округленням у більшу сторону)
  • Ціна продажу предметів торговцям, у відсотках від СТО: 45 + Бартер × 0,45
  • Ціна покупки предметів у торговців, у відсотках від СТО: 155 − Бартер × 0,45
Bobblehead Barter

Кількість добра у тебе завжди має збільшуватися.

Бартер Ціна продажу,
% СТО*
Ціна купівлі,
% СТО*
0 45 155
5 47 153
10 50 151
15 52 148
20 54 146
25 56 144
30 59 142
35 61 139
40 63 137
45 65 135
50 68 133
55 70 130
60 72 128
65 74 126
70 77 124
75 79 121
80 81 119
85 83 117
90 86 115
95 88 112
100 90 110

* % округлюється до найближчого цілого числа

Файл:Екран торгівлі..jpg

Навичка «Бартер» 13 % дозволяє головному персонажеві продавати за 50 % від номінальної вартості предмета. Як видно з таблиці, кожні 5 % навички збільшують ціну лише на +2,25 %. Подальше підвищення навички дасть додаткові 10 % надбавки при продажу предметів торговцям, які не надають знижку. Тим не менш, навичка «Бартер» НЕ зменшує вартість послуг з ремонту у торговців.

Високий рівень навичкау «Бартер» корисно мати персонажам з низьким рівнем атрибута «Сила», оскільки його вантажопідйомність мала (і, отже, він може носити менше предметів, призначених на продаж). Однак, якщо подорожувати з напарниками, то це і не обов'язково, оскільки напарник може нести близько 200 фунтів вантажу.

Пупс «Бартер» назавжди збільшує рівень навички персонажа на 10 одиниць (але не вище 100).

Деякі предмети також збільшать навичка персонажа «Бартер», їх можна «отримати» у колег-торговців пусток. Наприклад, одяг вільного торговця і головний убір вільного торговця дадуть кожен по +5 % до навички, а перуку Баттона додасть +10 % до навички.

Навчальні книги «Торговець з Джанктауну. Оповідання», 24 примірники якої розкидано на Пустищах, піднімуть навичка «Бартеру» на +1 % при прочитанні кожній. Зі здатністю «Розуміння», кожна книга буде збільшувати навичка на +2 %.

Крім того, деякі квести дозволять отримувати знижки у різних торговців. Наприклад, успішно виконане завдання Мойри Браун про історію Ривет-Сіті при написанні книги «Керівництво по виживанню на пустищах», дасть персонажу 10 % знижку на будь-яку покупку в Ривет-Сіті (і 10 % збільшення ціни продажу предметів).

Слід зазначити, що в Fallout 3 персонаж в кінцевому рахунку заробить більше кришок, ніж зможе витратити, і з певного моменту ціни перестануть мати якесь значення. У зв'язку з цим рішення підвищувати чи не підвищувати навичка «Бартер» у процесі розвитку персонажа можна розглядати лише з точки зору обраної стратегії гри. Бартер краще дещо підняти на початкових етапах гри для більш ефективної торгівлі та придбання предметів екіпіровки.

Van Buren Редагувати

В Van Buren, як і в Fallout, і Fallout 2, «Бартер» впливає на ціни при торгівлі. Однак, він також представляє собою певний рівень знання про каравани і торгових будинках в цілому, надаючи «Бартеру» невелику роль в діалозі. Високий рівень «Бартеру» може стати в нагоді пізніше для отримання різних здібностей.

Шаблон:Navbox Навички