FANDOM

Gametitle-FO4

« Банкер-Гілл — це для нас як другий дім. Єдине місце, де караванники можуть поспілкуватися між собою. »

— Караванник

Банкер-Гілл (англ. Bunker Hill) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Розташований на південний схід від Регіонального офісу БКОАНТОЛО і на захід від Констітьюшн. Служить центром торгівлі для всього Співтовариства, як таких мешканців-громадян міста немає, за винятком власників нічліжки, охорони та постійних крамарів. Площа біля монументу є добре обгородженою територією з невеликими спорудами-клітками, в яких живуть місцеві жителі і ночують караванники. Є загін для брамінів. Навколо самої вежі зал торгівлі.

Що примітно, можновладці воліють відкуповуватися від рейдерів, вважаючи фізичне протистояння куди більш витратною справою.

Мешканці Редагувати

Квести Редагувати

Знахідки Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

  • Журнал «Жити й кохати» випуск Beware The Man Handler (Бережись приборкувачкі чоловіків) — нагорі у вежі на столику.
  • Голозапись Приєднуйтесь до «Підземці» — на столі біля люка в підвал.
  • За прилавком Деб знаходиться підлоговий сейф (оч. складний).
  • В локації є мотлох і лут в контейнерах — але все це можна тільки вкрасти.

Реакція напарників Редагувати

  • Нік Валентайн: «Банкер-Гілл. Особистості, нічим не видатні... крім жадібності. Не дивно, що поселення процвітає»; «З нього, напевно, відкривається чудовий вид» (про монумент).
  • Пайпер в одному з діалогів згадує, що під поселенням є каналізація, і якийсь час там жила група Дітей Атома.
  • Паладин Данс:
    • "Повітря просочене обманом і шахрайством... Але, може, це просто браміни смердять".
    • "Якщо виникне така необхідність, це зміцнення послужить відмінним пунктом оборони."
    • Реакція біля монумента: "Пам'ятник полеглим. Давайте вшануємо їх хвилиною мовчання."
  • Диякон: «Зазвичай, коли будують такі укріплення, їх будують не просто так».

Примітки Редагувати

Поява Редагувати

Банкер-Гілл з'являється тільки у Fallout 4.

За лаштунками Редагувати

Монумент на пагорбі Банкер-Гілл — реально існуючий пам'ятник архітектури, встановлений у пам'ять про битву біля Банкер-Гіллу у 1775 році.

Галерея Редагувати