FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші локації з назвою Бакалія.

Бакалія (англ. Groceries) — невідзначена локація Fallout 3, будинок у Джорджтауне.

Опис Редагувати

Є одним з магазинів довоєнної торгової мережі «Cornucopia Fresh Groceries». Будівля знаходиться недалеко від виходу з теплого колектора, ліворуч від магазину «Радиэйшен-Кінг» та кафе мережі «A Cuppa Joe». Вхід прикрашає жовто-блакитна вивіска у вигляді стилізованого ріжка (англ. Cornucopia — «ріг достатку»). Перед магазинами колись була стоянка для машин покупців, і паркомати діють досі. Праворуч від входу збереглася вітрина з продуктами, зліва кілька торгових візків. За рогом будівлі знаходиться укриття Пуловськи.

Інтер'єр Редагувати

Всередині бакалія має стандартну для магазинів компанії планування: праворуч від входу обладнане робоче місце продавця з касою і підлоговим сейфом (замок середньої складності); на стіні праворуч від входу висять вогнегасник, годинник і аптечка, на полиці стоїть радіоприймач, віщає «Новини Галактики»; стелажі з товарами розташовані в центрі; холодильники біля задньої стіни завершують інтер'єр.

Мешканці Редагувати

Кілька радтарганів.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Загальна номінальна вартість товарів вагою 55 фунтів становить 381 кришку (без урахування вмісту сейфа, каси і аптечки).

Зовні на прилавку:

Всього: 8 фунтів товарів вартістю 40 кришок.

В укритті Пуловськи:

Всього: 11 фунтів товарів вартістю 63 кришки.

Загальний гарантований результат відвідин бакалії: 484 кришки (74 фунта).

Примітки Редагувати

У термінале, що знаходиться в розташованому неподалік міському будинку, магазин називається «бакалія Мак-Гарті». Домашній робот може бути послано в бакалію за замовленням (заблукає на підходах).

Поява Редагувати

Бакалія (Мак-Гарті) з'являється тільки у Fallout 3.