FANDOM

Gametitle-FNV LR.png

База мічених — локація Lonesome Road, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Дорога, ведуча до цієї локації від сторожового поста мічених, перегороджена розбитими кістяками автомобілів. Серед цієї барикади знаходиться боєголовка, активувавши яку потрібно розчистити дорогу. Зліва масивна підпірна стіна, праворуч зруйновані будівлі. Йдучи по дорозі в прокладеному вибухом завалі, Кур'єр упреться в руїни чотириповерхової будівлі, від якого залишилися тільки три стіни без даху. Нутрощів будинку також немає, збереглися лише невеликі ділянки поверхів. Це й є «База мічених». Біля неї стоїть несправна пожежна машина, пристосована під спостережний пост. Тут дорога робить крутий поворот вправо і впирається в завал, який загороджує шлях у зруйнований тунель.

Мешканці Редагувати

Всі мешканці можуть бути озброєні холодною зброєю, великокаліберними снайперськими гвинтівками, важкою стрілецькою зброєю та вогнеметами.

  1. Мічений по кличці «Пухир».
  2. Мічений — мисливець.
  3. Мічений — знищувач.
  4. Мічений — розвідник.
  5. Мічений — патрульний.

Цінні знахідки Редагувати

Озброєння мічених, можливо, залежить від рівня: на 26 не Сполоха, ні великокаліберних гвинтівок не виявлено.

Примітки Редагувати

Не доходячи першого завалу направо є дорога, яка закінчується тупиком за залізними ґратами. За нею знаходиться маленька вигородка між будівлями. У цій выгородке є спальник (не береться), аптечка та різні дрібниці. Не доходячи решітки метрів 20, направо веде дорога, яка закінчується локацією «Пост з припасами Мічених».

Поява Редагувати

База мічених з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasLonesome Road.

Шаблон:Navbox Локации Fallout: New Vegas

Випадкова вікі