FANDOM

Gametitle-FO3

База Національної гвардії (англ. National Guard Depot) — локація "Fallout 3".

Розташування Редагувати

На півночі Вашингтона. Дістатися найпростіше від Крайслус-білдінг, ідучи на схід. Спускатися в метро не потрібне.

Опис Редагувати

Ця локація пов'язана в першу чергу з неотмечаемым квестом «"Сховище сім'ї Келлерів"». Підходи до будівлі і сама будівля захищено роботами. В будівлі достатню кількість зброї середньої і поганого стану.

Основне приміщення Редагувати

Основна будівля зазнала дуже великих руйнувань: проламані стелі і стіни, мостами служать дошки і меблі. З нижнього поверху (їдальня), можна потрапити в тренувальне крило. Там же є металеві двері, яку неможливо відкрити.

Тренувальне крило Редагувати

Це крило складається з двох поверхів. На першому поверсі за невеликим офісом і коридором слід стрільбище для навчання новобранців. У цій зоні можна знайти зброю і патрони до нього. На другому поверсі розташовано щось на зразок невеликий зони відпочинку: столи, стільці, шафи.

Офіси Редагувати

Складаються з трьох поверхів. На другий поверх можна потрапити з стрільбища в навчальному центрі. Перший поверх є тільки у великому залі з офісними столами і нічого цікавого з себе не представляє. З другого поверху можна потрапити в саму звичайну для "Fallout 3" кімнату. На деяких її стінах вирізані великі мармурові голови в половину людського зросту. Сама по собі ця кімната дуже простора, в центрі стоїть довгий напівкруглий стіл з п'ятьма зламаними терміналами. Навпроти входу — сходи на третій поверх, у напівзруйноване заражене радіацією приміщення. Стеля проломлений, тому звідти можна потрапити на четвертий поверх і дістатися до дверей, що ведуть назад на базу.

І знову основне приміщення Редагувати

Потрапивши знову в основну будівлю, зліва на стіні потрібно буде включити рубильник, що відкриває двері в самому низу бази. Ту саму двері, яку було неможливо відкрити. За нею буде робот, убивши якого потрібно активувати ще один вимикач, і тоді в підлозі відкриється прохід з дверима, що ведуть у сховище.

Сховище сім'ї Келлерів Редагувати

За складом боєприпасів двері, що відкривається тільки через термінал, а за нею і є те саме сховище. Щоб відкрити двері, необхідно зібрати п'ять голодисків архіву родини Келлерів неотмечаемому квесту «"Сховище сім'ї Келлерів"». Вони знаходяться в наступних локаціях:

Сховище являє собою подобу земляного бункера на невеликій глибині. Всередині кілька ліжок, багато полиць з різним сміттям, проте можна знайти чимало корисного.

Цінні знахідки Редагувати

Основне приміщення Редагувати

Офіси Редагувати

  • Довоєнні книги 3 шт. — остання кімната перед виходом на наступну локацію, у центрі залу — колона з шматочками підлоги на якому можна стояти, далека сторона від виходу з локації.(1)
  • «В укриття! Лягай!» — за кімнатами з турелями, верхній поверх, великий дерев'яний стіл.(2)

Навчальний центр, 2-ий поверх Редагувати

Склад Редагувати

Бункер Келлерів Редагувати

Поява Редагувати

База Національної гвардії з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати