FANDOM

Gametitle-FO4

« Я - модифікований протектрон Несміло під назвою товариш по чарці. Мої внутрішні микропивовары дозволяють в призикореному режимі варити пиво, розливати його по пляшках і видавати клієнтам. Крім того, я запрограмований розважати клієнтів різноманітними жартами. »

— Бадді

Бадді ЗШ#Fallout 4|Помилки перекладуIcon sic (англ. Drinking Buddy) — персонаж Fallout 4, протектрон, піддався сильним змінам, прототип товариша по чарці, що знаходиться в камері підзаряду в підвалі бару «Конюшина».

Історія Редагувати

Створений у довоєнний час власником бару Патріком Мерриуэзером на основі протектрона. Замість стандартного корпусу Патрік встановив роботу ємність для зброджування, доповнив компактним апаратом для пивоваріння, механізмом розливу в пляшки і пристроєм для зчитування голодисків, щоб можна було завантажувати підпрограми для варіння різних сортів пива. Також для розваги клієнтів він доповнив програму спілкування жартами. В результаті роботи вийшла унікальна машина, яка виробляла бутильоване охолоджене пиво.

Для запуску товариша по чарці у виробництво Патрік збирався використовувати гроші інвестора — керуючого готелю «Рексфорд» Джека Уеста. Але Джек мав право офіційно продавати тільки пиво «Гвиннет», так що використовувати власні рецепти пивоваріння не представлялося можливим у найближчому майбутньому.

Через використання в конструкції повільного шасі протектрона Патрік зіткнувся з труднощами при спробі доставити прототип в готель. Війна завадила вирішити цю проблему.

Пивоваріння Редагувати

« Кожні кілька днів товариш по чарці варить пиво, яке тут же охолоджує. Він також може охолоджувати інші напої. Його асортимент можна розширити за допомогою голографічних записів з рецептами. »

— Опис в грі

Бадді володіє унікальною функцією пивоваріння та охолодження. В залежності від відомих йому рецептів Бадді буде створювати охолоджені сорти пива «Гвиннет» (максимум — 40 пляшок). Також Бадді може охолоджувати пляшки з сортами пива Гвиннет, а також звичайними напоями Ядер-кола і Вім!

Подорожуючи Співдружності, Вцілілий може знайти голодиски з подпрограммами для варіння різних сортів пива (доступні тільки сорту «Гвіннетт»):

Ці голодиски потрібно зчитувати у своєму Піп-Бій, а потім віддавати роботу через діалог, і він зможе виробляти відповідні сорти пива. Голодиски зберігаються в інвентарі робота і можуть бути вилучені при обміні. Також робота можна поміщати інші напої для охолодження.

Інвентар Редагувати

Квести Редагувати

Пивне бурління • Вижив зустрічає його в барі «Конюшина» за завданням Руфуса Рубинса з Добросусідства. Протектрон може бути запущений і приведений до Руфусу, або може бути залишений Вижили собі. Після проходження завдання веселий і безкорисливий робот буде розповідати анекдоти і безкоштовно раз на добу видавати Вижив пиво компанії «Гвиннет», охолоджене до стан «крижане», а також охолоджувати всі види напоїв.

Примітки Редагувати

  • Кількість зроблених пляшок пива буде ділитися порівну між відомими йому рецептами в межах 40 пляшок, причому якщо в порожнього Бадді поміщати інші напої для охолодження, кількість виданого пива по закінченні доби буде менше рівно на кількість розміщених у ньому напоїв.
  • Бадді не охолоджує безіменне пиво.
  • Бадді можна модифікувати на верстаті для роботів.
  • Бадді оснащений вогнеметом і лазером, але якщо його не забезпечити відповідними боєприпасами, він буде битися врукопашну.
  • Підключення до протектрону «неліцензійного обладнання» анулювало гарантію «РобКо».
  • В конструкції робота використано шасі товариша по чарці v0.9.

Цитати Редагувати

  • «Хочете посміятися? Чи вам потрібен холодний напій?».
  • «Якщо у мене буде голозапись з рецептом, я зможу зварити будь-який алкогольний напій.».
  • «Ф-ф... Прошу вибачення, це просто процес ферментації.».

Жарти Редагувати

  • «Як називається місце на цвинтарі, де сидить сторож? — Живий куточок.».
  • «Як пояснити тупому, що таке байт? — Вісім раз пояснити, що таке біт.».
  • «Заходить надпровідник в бар, а бармен каже: Ми надпровідники не обслуговуємо. — Надпровідник пішов, не чинячи опору.».
  • «Як називається бумеранг, який не повернувся? — Палиця.».

Поява Редагувати

Бадді з'являється тільки у Fallout 4.

За лаштунками Редагувати

Найближчим за змістом перекладом оригінального імені робота «Drinking Buddy» є слово «товариш по чарці», що підкреслює основну сферу діяльності протектрона.