FANDOM

Gametitle-FO3 TP

« Я знаю, моє місто тобі здається варварським, але по-іншому в цьому пеклі не вижити, і мій народ зумів тут вціліти. »

— Ашур

Ішмаель Ашур [1] (англ. Ishmael Ashur) — персонаж The Pitt, доповнення до Fallout 3.

Опис Редагувати

Лідер піттсбургских рейдерів Ашур володіє значною силою в Пітті, вселяючи повагу через страх, освіченість, і, частково жорстокість у своєму минулому. Раніше він був на службі у Братства Сталі, яка провела у Пітті жорстоку операцію, що пізніше отримала назву «Бич Божий»[2].

У Братстві Сталі Редагувати

Будучи послушником Братства Сталі, Ашур брав участь в експедиції під проводом Оуена Лайонса і Генрі Кадена у 2254 році. Прямуючи в Вашингтон, експедиція проходила через Пітт, де учасники стали свідками епідемії, що лютувала в місті. Вони прийняли рішення знищити все вороже населення: канібалів, дикунів, рейдерів трогів, в подальшому ця різанина стала відома під назвою «Бич Божий». Під час зачистки міста, Братство намагалося знайти корисні технології і забрати з собою все, що могло винести. Ашур, відвідуючи будинки в пошуках якої-небудь корисної техніки, постраждав від вибуху на заводі. Його завалило уламками в Дірі, де він втратив свідомість, а товариші не змогли його знайти.

Залишення в Пітті Редагувати

Ашур отямився, коли відчув, що його витягують з-під уламків. Це була мародерша, яка намагалася забрати його силову броню, але він не дався їй. Він дізнався, що знаходиться в оточенні мародерів, які намагалися дістати цінні речі, щоб потім забрати їх на завод, і що всі учасники експедиції Братства Сталі пішли, залишивши Пітт. Дізнавшись від мародерів, що сталеливарний завод знаходиться в робочому стані, у Ашура виникла ідея про будівництво та відновлення металургії в місті. Маючи знання, отримані в Братстві, він пояснив оточуючим основи своєї ідеї. Мародери схвалили його затію і вирішили діяти спільно, облаштовуючи місто. Поступово до групи приєднувалися інші люди, а нападавші на них рейдери вербувалися за рахунок того, що або добровільно вбивали їх ватажків банд, або насильно порабощались разом з ними[1]. Почавши з 2250-их років Ашур на чолі своєї групи продовжив купувати рабів у работоргівців з Парадіз-Фоллз[3]. Ашур залишився керувати народними масами, одночасно прагнучи до технологічного прориву з метою лікування населення Пітта від руйнівного «захворювання»[2].

Управління містом Редагувати

Тривале Інфекційне Троглодитовое Виродження робило неможливим народження в місті нормальних дітей — всі вони неминуче перетворювалися в трогів за лічені тижні. З цієї причини населення Пітта могло поповнюватися лише за рахунок дорослих людей, привезених в місто насильно в якості рабів. Усвідомлюючи неможливість виживання громади без цього, Ашур надає работоргівцям і наглядачам підтримку, при цьому іноді ухильно іменуючи рабів «робочими», з метою підняття їх духу.

Знаючи про те, що троги чутливі до світла і тримаються темних місць, Ашур організовує установку та роботу прожекторів в Піт, Нижньому і Верхньому містах, а також підключення установок, періодично вогнедихаючих статуй перед Фортецею[4].

Прибувшій в Пітт Сандрі Ашур пропонує підтримати його роботу з пошуку та створення ліків від ІТВ, розпізнавши у неї високий інтелект[5]. У відповідь Сандра погоджується допомогти йому і пізніше у них народжується дочка Марі, у якої, на відміну від інших немовлят в Пітт, на подив інших не спостерігається високого темпу дегенерації нервової системи, що приводить до здичавіння у перші тижні після народження.

Далі, дізнавшись про адаптивний імунітет до ІТВ і мутацій у своєї доньки, Ашур і Сандра вирішують займатися розробкою ліків від захворювання на основі ліків, виділених з своєї дочки. Проте самі батьки відзначають складність способу виділення ліки в делікатності і дуже сильною обережності з немовлям[1][6].

Через деякий час Вернер (колишній слуга) був призначений Ашуром першим помічником в управлінні Піттом. Вернер потім спробував відразу повалити Ашура, але спроба провалилася. Вернер здійснює втечу з міста, а Ашур з тієї пори вимагає його розшукати. Заступником і правою рукою Ашура в управлінні містом був призначений Креншо[7].

Подальші плани Редагувати

Надалі Ашур планує нарощувати свою армію рейдерів Пітта, відбираючи їх від немічних або невмілих на арені, і потім вийти на Столичне Пустище, щоб з'єднати його з Піттом[2]. Сандра підтримує його плани[7].

Інвентар Редагувати

* Кількість генерується випадковим чином.

Квести Редагувати

Шкідливі умови праці • Після здачі достатньої кількості сталевих чушок Медея скаже, що в Пітт почнуться бої в "Дірі" за право стати рейдером і покличе йти на площу Нижнього міста. На верхніх ярусах буде виступати Ашур, де він оголосить, що потрібні добровольці для боїв. Медея говорить Ашуру, що раби вибрали Самотнього Подорожнього своїм представником, про що Ашур схвально відгукнеться у своєму зверненні, після чого піде дивитися бої бійців "Діри", в яких перемогу отримує Самотній Подорожній[8].

Вільна праця • Після перемог в "Дірі" Самотньому Подорожньому надається аудієнція у Ашура в Фортеці. Під час теплої зустрічі Ашур намагається з'ясувати, які наміри є у Подорожнього і що він знає про Вернера. Подорожній може приховати правду або ж бути відвертим для того, щоб більше дізнатися про те, що сталося раніше: про підготовку створення ліків проти ІТВ і зраду Вернера, хоча і не у всій повноті. Однак розмова перерветься повідомленням інтеркома про те, що в Пітт піднято повстання рабів. Ашур, якщо Подорожній раніше не атакував його, дає вказівки перевести охорону в посилений режим і вести стеження за Медеєю, після чого покидає Фортеця, організовуючи придушення повстання.

У разі подальшого виконання квесту по шляху Вернера Ашур загине від нападів трогов, які заполонять Верхнє місто при відключенні світла в околицях Фортеці.

Якщо не приймати сторону Вернера, то Ашур залишиться живий. Він буде перебувати у Фортеці, що від нього можна буде дізнатися подробиці його життя і недавні події в Піт. Він дасть інструкцію до патронного пресу і скаже, що Сандрі не заважала б допомога з Марі.

Примітки Редагувати

  • У спальні Ашура (зліва від його кабінету) знаходиться сейф, в якому знаходиться 4 голодиска, залишених Ашуром для своєї дочки.
  • За вбивство Ашура, в разі перемоги Вернера, знімається карма.
  • Ашур у своїх демагогічних промовах проголошує Пітт першим і єдиним містом в постядерному світі, здатним розвиватися і вести виробництво, тоді як всі інші громади лише промишляють мародерством на останках минулого. Колись рідне для нього Братство Сталі він таврує як «збіговисько ледарів».
  • Ашур зазначає, що Джон і Грудд Ведмеді були його кращими бійцями, а їх брат Грег був забраний Братством Сталі.

Цитати Редагувати

  • «Бачиш, насправді Братство — це збіговисько ледарів. Куди простіше обчистити вмираючий місто, ніж повернути його до життя. Вони обрали легкий шлях. Вони схиблені на технологіях минулого і зовсім не думають про сьогоднішній день і про те, що потрібно робити для майбутнього. Щоб відродити місто і змусити його працювати, треба чимало потрудитися. Але оскільки жодна машина не може зробити це за них, Братерство не ворухне й пальцем. Ну і до біса їх всіх».
  • «Братство багато розграбувало, але ще більше кинуло тут як „утиль“. А з „брухту“ можна зробити багато корисного. Приміром, вони забрали з собою хлопця по імені Кодьяк. Але тут залишили його старших братів: ті були надто дикими і злісними. А згодом брати Ведмеді стали моїми найкращими бійцями. Звичайно, поки їм не довелося битися з тобою».
  • «По-перше, Питтсбургские раби вони неслугаи“. Вони „працівники“. І можуть отримати свою свободу, подібно тобі. Я знаю, різниця невелика, але це важливо. І у нас їх доля не в приклад краще, ніж в руках работоргівців».
  • «Ми не можемо дозволити собі байдикувати. Солдати вбивають трогів і видобувають провізію за межею міста. Робочі постачають їх патронами і спорядженням. Кожен повинен працювати, інакше ми всі помремо. Поки ми не знайдемо ліки, Піт не буде дітей. Люди вмирають, нам потрібна свіжа кров. Іноді її доводиться купувати».
  • «За робочими потрібен догляд, але жорстокість заради жорстокості я не терплю. Солдати, які самі раніше були робітниками, добре це розуміють. Я не можу встежити за всіма, але якщо хтось заходить занадто далеко, їх публічно страчують в науку іншим».
  • «Наші діти більше не будуть вмирати, і ми станемо справжнім містом. Більше ніяких рабів. Ніякого примусової праці. Жити стане краще, жити стане веселіше».
  • «Жителі Пітта, трудяги Нижнього міста, торговці Верхнього міста і всі запеклі душі, не відступають перед тим, що має! Співдружність заздрить нашої промисловості! Столичне Пустище заздрить нашій безпеці! Ронто заздрить нашої могутності! Я направляю ваші зусилля, але лише завдяки вашим власним старанням ви заслужили заздрість всього світу. Вони заздрять сталі, що робочі виплавляють у наших домнах, заздрять силі наших торговців і рейдерів, які охороняють Пітт цієї сталлю. Але найбільше вони заздрять нашим перемогам в боротьбі за свободу. Бо так, саме до свободи прагнемо ми всі. До свободи від страху, свободу від хвороб, свободу жити так, як ми жили в колишні часи, до атомної катастрофи! І щоб віддати честь цій боротьбі, я запитую моїх вірних робітників: хто з вас готовий битися за свою свободу? Хто з вас ризикне життям в тиглі, щоб виплавити собі нове життя у Верхньому місті? Хто вхопиться за можливість процвітання?»
  • «Ти не повіриш, наскільки важко бути королем».
  • «Сер, ви втілюєте не просто надію робітників на те, що одного разу вони вийдуть на свободу, але також наш шанс в майбутньому стати воістину вільними від будь-яких страхів».

Виступи Ашура Питтсбургскому радіо:

  • «Нагадую: праця винагороджується! Пленность — карається! Тільки так ми можемо процвітати в цьому пеклі!»
  • «Нехай правлячі класи Пусток тремтять, бачачи нашу нову промислову революцію!»
  • «Нікому не дозволено називати вас рабами. І ніхто не сміє назвати вас своїм господарем. Ми всі — трудящі. Будь то на фабриках, на вулицях або на полях битв».
  • «Великі справи вимагають великого праці. Ми відновлюємо прекрасне місто і відроджуємо світ. Ми всі повинні трудиться в ім'я цієї мети».
  • «Ми не тяглові коні, ми гордий пролетар, який зводить новий будинок в цьому світі. Праця зробить нас вільними».
  • «Всі ми працюємо: на заводі ми робимо зброю, на вулицях ми захищаємо місто, на Пустищах видобуваємо прожиток. Кожен вносить свою лепту».
  • «Праця відділив людину від звіра, працею ми змінюємо світ, працю підносить нас над трогами, праця робить нас людьми».
  • «Світ обернувся проти людини, бо людина став ледачий і марнотратний. Тепер наполегливою працею нам знову доведеться відвоювати собі свій дім.
  • «Ви робите зброю, щоб дати його солдатам. Солдати використовують зброю, щоб захищати вас і добувати їжу. Ми всі залежимо один від одного».
  • «Все стає можливим ціною трудового поту».
  • «За межами Пітта світ лежить в руїнах і ті, хто вижив, рояться в бруді, не маючи ніякої мети перед собою. Ми в Піт живемо і працюємо з великим змістом».
  • «Працювати на благо своїх побратимів — велика справа. Чесна праця веде нас усіх до процвітання».
  • «Свобода є усвідомлена необхідність. Пам'ятайте ці слова, друзі мої!»
  • «Знічого я створив це поселення, Пітт вознісся з хаосу до процвітання, і всі ми трудимося на його благо».

За лаштунками Редагувати

  • У «Золотому виданні» від «1С» одна з його фраз говорить: «Жити стане краще, жити стане веселіше», що може бути відсиланням до фрази: «Жити стало краще, жити стало веселіше», сказаної В. В. Сталіним на першому Всесоюзному нараді робітників і робітниць — стахановців.

Поява Редагувати

Ашур з'являється тільки у доповненні до Fallout 3The Pitt.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. 1,0 1,1 1,2 Записи Ашура.
  2. 2,0 2,1 2,2 Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide, стор 61.
  3. Роллінс — ми закінчили.
  6. Дослідний комп'ютер.
  7. 7,0 7,1 Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide, стор 81.
Антагоністи