FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші локації з назвою Арсенал.

Арсенал Мегатонни (англ. Megaton armory) — локація Fallout 3, будинок у Мегатонні.

Опис Редагувати

Використовується для зберігання збройових запасів міста. Знаходиться прямо на даху церкви Дітей Атома — відразу за піднятий на неї металевою кулею, що символізує атом, і трохи нижче салуна Моріарті. Для будівництва була використана середня частина фюзеляжу літака, але саме приміщення займає лише верхню половину з двома рядами ілюмінаторів.

Всередині знаходиться термінал збройової (для злому необхідний навичка «Наука» рівня 75), який управляє двома роботами: Стілом (приміщення Арсеналу) і Велдом (вхід в Мегатонну).

Крім терміналу в світлі трьох ламп можна побачити диван, по парі стелажів, шаф і столів, чотири металевих та два дерев'яних ящики, довгий стіл-тумбу з розкладеним зверху зброєю і сейф, замкнений на замок рівня «середній», що вимагає для розтину рівень навичок «Злом» (мінімум 50).

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

  • Двері в Арсенал завжди замкнені (замок «дуже складний», для його розкриття необхідний максимальний рівень навичкау «Злом»);
  • Шериф Лукас Сіммс володіє ключем від Арсеналу (ключ Лукаса Сіммса, одночасно відкриває двері в його будинок), який можна вкрасти, щоб потрапити всередину. Якщо хто-небудь з мешканців Мегатонни помітить Самотнього Подорожнього за спробою проникнення в сховище, то все населення міста стане ворожим.

Поява Редагувати

Арсенал з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати