FANDOM

Gametitle-FO2Gametitle-FNVGametitle-FB

Арройо (англ. Arroyo) — локація Fallout 2.

Опис Редагувати

Це поселення в горах на західному узбережжі США, засноване Вихідцем з Сховища після вигнання його з Сховища 13. Рідне поселення Обраного. Назва іспанською дослівно означає «Сухий Струмок».

Історія Редагувати

Into the desert

Виходець з Сховища

Вигнання Вихідця з Сховища Редагувати

У 2162 ріку, після перемоги над Творцем і його армією, Виходець з Сховища повернувся додому, але був вигнаний Доглядачем. Вихідцю нічого не залишалося робити, крім як вирушити в мандри по пустелі. Втім, він ніколи не віддалявся від гір, відгороджують від зовнішнього світу його рідне сховище, частина мешканців якого, дізнавшись про те, що з ним сталося, вирішила покинути свій дім і долучитися до нього. Через деякий час Виходець з Сховища натрапив на цю групу — ці люди мало що знали про світ за межами сховища і, безсумнівно, загинули б, якби не його допомога. Саме тоді Виходець зняв свій костюм і ніколи його більше не одягав.

Він і його нові супутники разом попрямували на північ, до великих каньйонів на південно-заході Орегона, де і почали будівництво свого нового будинку — села Арройо. Поступово Виходець навчав людей виживати. З часом їх компанія перетворилася в плем'я, а Виходець полюбив одну з своїх супутниць, Пет, і завів родину, як і всі інші одноплемінники.

Виходець і Пет Редагувати

Виходець з Сховища навчив їх необхідним навичкам виживання. Виходець і Пет стали керувати селом — з їх допомогою плем'я росло і ставало сильніше. Перший час вони продовжували посилати розвідників в сховище в надії на те, що зможуть допомогти кому-небудь з однодумців, що залишилися там. Але незабаром ці спроби були припинені. У 2188 ріку них народилася дочка.

Зникнення Вихідця Редагувати

16 січня 2208а, через кілька років після смерті Пет, Виходець на прохання інших впливових членів племені записав для нащадків свої мемуари. Незабаром після цього він залишив свій костюм на ліжку і зник з Арройо. Після місяця скорботи про Мешканця Сховища життя в Арройо повернулася на круги своя.
Дочка Вихідця з Сховища стала Найстарішою племені.

Chosen One Car

Обраний

Обраний і ГЕКК Редагувати

23 березня 2221 ріка Найстарішою була народжена дитина, пізніше прозвана Обраним.

У 2241 ріку почалася жорстока посуха, яка завдала великої шкоди посівам і стадам брамінів Арройо. Такого не було вже багато років. Найстаріша, побачивши рекламу ГЕКК на голодисках батька, вирішила, що це єдина надія села на виживання. Рішення було прийнято негайно — вона послала свого сина на його пошуки. 27 липня Обраний пішов з свого села з метою знайти ГЕКК.

Захоплення Арройо Анклавом Редагувати

Під час відсутності Обраного, 20 липня 2242 року Арройо було атаковано солдатами Анклава, озброєних енергетичною зброєю. Вони прибули в село на гвинтокрилах, захопили жителів села в полон і відвезли на Нафтову Вишку. Ті мешканці, що чинили опір були вбиті. Коли Обраний повернувся, на місці села він виявив лише згарище, обірваний підвісний міст і вмираючого Хакунина на краю обриву.

Його одноплемінники були потрібні Анклаву для експериментів з ФЕВ. Їм були потрібні дві тестові групи — одна складається з чистокровних, незмінених людей, а інша — з «мутантів», що жили в пустотах і десятиліттями піддавалися впливу радіації і ФЕВ, що, на думку Анклаву, зробило їх «нечистокровними». Зразками нечистокровних людей стало викрадене населення Арройо. Чистокровної групою стали жителі Сховища 13, які нарешті зустрілися зі своїми давно втраченими побратимами в тюремних камерах Анклаву.

Восени 2242 роки, Обраний зміг проникнути в Анклав на пошкодженому танкері, знищити Нафтову Вишку, убити президента Сполучених Штатів і Френка Хоррігана. Цим він покінчив з планами світового панування Анклаву. Вижили бранці опинилися на волі.

Нью-Арройо Редагувати

Fo2 Arroyo Ending

Нью-Арройо

Після знищення Анклаву біженці з Арройо і Сховища 13 побудували нове поселення, використавши знайдений Обраним ГЕКК. Опинившись в сотнях миль від Сховища, його жителі вирішили приєднатися до нової спільноти — їх технічні знання, разом з навичками виживання дикунів, сприяли подальшому зростанню і процвітанню поселення. Дві гілки однієї сім'ї возз'єдналися, а їх спаситель, Обраний, став Старійшиною і керував Нью-Арройо ще довгі роки[1].

Мемуари Вихідця з Сховища не були втрачені; вони передавалися і розповідалися новому поколінню, а також випадковим мандрівникам, подорожуючим повз Нью-Арройо. Незабаром записані мемуари Обраного додалися до них.

Локації Редагувати

Квести Редагувати

Назва Хто дає Нагорода
Вбити злісні рослини, які захопили сад Хакунина Хакунин 50 ОО, Можливість отримувати цілющий порошок від Хакунина з принесених вами необхідних компонентів
Тренуватися рукопашного бою Лукас тренування, якщо навик менше 55 %, а спритність більше 5
Тренуватися холодної зброї Джордан якщо навик більше 35%
Дістати кремень, щоб Минок заточив вам спис Минок Заточене спис
Врятувати Смока, собаку Нагора, з Пусток Нагор 100 ОО
Полагодити колодязь Фергюс 100 ОО
Дістати ГЕКК для Арройо Стара 4000 ОО
Знайти торговця Віка Стара 500 ОО

Поява Редагувати

Арройо з'являється у Fallout 2 та згадується у Fallout: New Vegas та Fallout Bible.

За лаштунками Редагувати

  • Арройо — назва міста постапокаліпсичний п'єси Теннессі Вільямса під назвою «The Chalky White Substance».
  • За словами Тіма Кейна (Біблія Fallout 8), слово «Арройо» йому просто сподобалося, і він використовував його для повністю вигаданої села. А означало воно «балка», «сухе русло річки», і тому в локацію художником був доданий сухий яр.
  • У романі-катастрофу «Молот Люцифера» згадується Арройо як місце випробування Інститутом реактивних двигунів.

Галерея Редагувати

Намети Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Місце зведення міста не уточнюється.