FANDOM

Gametitle-FO3.png
Icon disambig.svg
В Вікі Fallout є статті про інші локації з назвою Бібліотека.

Арлингтонская бібліотека (англ. Arlington Library) — локація Fallout 3.

Розташування Редагувати

Розташована на західному узбережжі, на півдні, поряд з Арлингтонским кладовищем і збройовими складами Олександрії.

Опис Редагувати

Арлингтонская бібліотека складається з трьох локацій: Холу, Дитячого крила і Медіатеки. Всі локації пов'язані між собою. Вихід на Столичну Пустку є тільки в холі.

Хол Редагувати

У приймальні холу бібліотеки Самотнього Подорожнього зустрічає писар Братства Йерлінг — загін Братства Сталі намагається захопити будівлю і зачищає його від засіли там рейдерів. Вони розташували безліч пасток і влаштували засідки.

Дитяче крило Редагувати

У цьому крилі Подорожній зустріне двох солдатів Братства, які будуть знищувати рейдерів до єдиного. Бажано їм допомогти. В іншому випадку є ймовірність їх загибелі.

Медіатека Редагувати

Після того, як паладини знищать рейдерів в Дитячому крилі, вони рушать в медіатеку продовжуючи зачистку. Тут знаходиться термінал, необхідний Подорожньому для завдання. З трьома ватажками, його охороняють, Подорожньому доведеться справлятися одному.

Квести Редагувати

  • «Вкрадена незалежність» • Якщо в діалозі з роботом Баттоном вибрано параметр «написати копію Декларації», то знадобляться чорнило, які можна знайти в наборі реставратора Арлингтонской бібліотеці.
  • «Пісня Агати» • Після виконання головної задачі можна переконати Агату записати її твори в нотного зошита. Для цього її треба буде знайти. Агата порадить шукати в Арлингтонской бібліотеці.
  • «Керівництво по виживанню на пустищах» • для написання третього розділу необхідно буде відправитися в Арлінгтонську бібліотеку, щоб завантажити опис каталогу, і, в якості другорядного завдання, завантажити архів бібліотеки. З першою задачею проблем виникнути не повинно — термінал реєстратури знаходиться в холі на вході, а для виконання другої доведеться пробиватися на останній поверх, через приміщення, повні рейдерів, радтараканів, мін і пасток. Паралельно з Подорожнім кілька паладинів Братства будуть проводити «огляд» приміщень, постійно потрапляючи під перехресний вогонь, наступаючи на міни і затримуючись у дверях. На останній поверх, де знаходиться загальнодоступний термінал Арлінгтонської бібліотеки, вони чомусь не підуть.
  • Жага знань • Йерлінг купує неушкоджені довоєнні книги за ціною 100 кришок.

Знахідки Редагувати

  • 10 довоєнних книг:
  • 3 шт. — на стійці реєстрації при вході в головний зал бібліотеки;
  • 1 шт. — поруч з загальнодоступним терміналом в Медіатеці;
  • 1 шт. — в Архіві періодики, в кімнаті з двома турелями у північно-західному куті. Також тут можна знайти чорнило. Вони знаходяться в кімнаті реставраторів в Архіві періодики. Це квестовий предмет, і тому не може бути видалений з інвентарю, він буде додавати 1 фунт до носимому вазі, поки не буде отримано завдання від Баттона Гвинетта. Особливі прикмети кімнати (крім турелей): по периметру рейдерами викладені дерев'яні містки для зручності переміщення;
  • 3 шт. — в Дитячому крилі Арлингтонской бібліотеки, на третьому поверсі (вхід через Архів періодики);
  • 1 шт. — Дитяче крило Арлингтонской бібліотеки, в кімнаті з кавовими машинами на столі;
  • 1 шт. — Дитяче крило Арлингтонской бібліотеки, в тій же кімнаті, де і ноти, на столі за терміналом з пасткою.
  • Ноти — На заході Дитячого крила Арлингтонской бібліотеки є дві кімнати. В одній з них знаходиться термінал з пасткою, там же є кабінет, в якому на підлозі валяється підставка під ноти. Поруч з ними можна знайти ці ноти.
  • 5 навчальних книг:
  • «Наука для всіх» — на столі у першій кімнаті в правому коридорі (відразу від входу потрібно йти до правої сходах);

Околиці Редагувати

Аванпост компанії «Кіготь» Редагувати

Аванпост компанії «Кіготь» — неотмечаемая локація, розташована південніше Арлингтонской бібліотеки. Аванпост захищають близько 5 найманців з різним озброєнням. Серед них є робот-охоронець і найманець з гранатометом. Захисникам також допомагає турель. Один з найманців (рукопашний боєць) патрулює територію неподалік від входу Арлингтонской бібліотеки.

Серед знахідок — книга «Нікола Тесла і ви», стелс-бій.

Арлінгтонський колектор Редагувати

Неотмечаемая локація. Колектор — це маленьке підземелля, розташоване на південний схід від Арлінтонської бібліотеки. У ньому три рівня з двома кімнатами охорони і замкненим складом на нижньому рівні. Доступ на склад можна отримати за допомогою терміналу. Всередині можна знайти сейф в якому знаходиться «Магнум» кал. 44 з оптичним прицілом і не тільки, броню і кілька ящиків з боєприпасами. Колектор населений рейдерами.

Укриття Пуловськи Редагувати

Зліва від входу. Всередині укриття лежать: 10-мм пістолет, 2 упаковки боєприпасів до нього і книга «Пістолети і кулі».

Примітки Редагувати

  • Якщо вбити писаря Йерлинг та її охорону, то писарі Цитаделі стануть ворожими (але тільки писарі, інші представники Братства Сталі залишаться нейтральними).
  • Навпроти входу стоїть напівпричіп. Всередині два металеві ящики і три музичних автомата, транслюють при включенні Радіо «Новини Галактики» в єдиному в грі об'ємному звучанні.

Поява Редагувати

Арлингтонская бібліотека з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Братство Стали

Випадкова вікі