FANDOM

Gametitle-FO3

« Арканзас — це той виродок, який окопався на Мінному полі. Повбивав чимало хлопців із Парадіз-Фоллз. Трунар хоче з ним... пограти. »

Буркотун

Арканзас (англ. Arkansas) — персонаж Fallout 3, снайпер, який живе на Мінному полі.

Опис Редагувати

Останній з тих, що вижили військових, які зробили Мінне поле своїм містом. Арканзас був маленьким хлопчиком, коли работорговці вперше увійшли в місто і захопили майже всю громаду, але не знайшли його самого. Поклявшись помститися, він розпустив слух про нову групу поселенців і встановив пастки для работоргівців. Коли работорговці прибули в місто на рейд, вони були захоплені схованим снайпером і були знищені мінами. Работорговці понесли важкі втрати цим днем і ніколи не поверталися назад. Тепер же, вже старим, Арканзас досі ходить біля цього місця[1].

Арканзас спочатку ворожий по відношенню до Самотньому Подорожньому і почне стріляти з гвинтівки по автомобілям, що знаходяться поблизу від Самотнього Подорожнього, якщо той почне наближатися до нього. Арканзас знаходиться на верхньому поверсі зруйнованого будинку, де влаштував собі укриття з невеликим складом боєприпасів і різних речей для снайперської стрільби і широкий огляд на рідне місто з північної сторони, трохи затулившись від західного схилу.

Інвентар Редагувати

* У разі взяття Арканзасу в раби і надівши на нього ошийник
** Кількість генерується випадковим чином

Квести Редагувати

Просто бізнес • За завданням Буркотуна Арканзас є однією з чотирьох шишок, Трунар бажає взяти в рабство.

Керівництво по виживанню на пустищах • Арканзас розставив по місту протипіхотні міни, одну з яких хоче роздобути Мойра Браун. Також потрібно дійти до майданчику згідно з завданням, Однак дії Арканзасу завадять зробити це — він відкриє стрілянину по Самотньому Подорожньому, варто йому побачити його на майданчику.

Примітки Редагувати

  • У разі захоплення Арканзасу з допомогою гипнотрона за завданням Буркуна і якщо він виживе і дійде до Парадіз-Фоллз, Арканзасу можна буде побачити в подальшому в бараці рабів, де у нього періодично буде «відроджуватися» його снайперська гвинтівка з патронами. Він може вступити в діалог з Подорожнім, просячи його звільнити. Якщо це зробити, то Арканзас відкриє стрілянину по всьому работоргівцям і їх союзникам, які зустрінуться йому на шляху. Після звільнення з Парадіз-Фоллз він повертається на Мінне поле, але більше не стає ворожим до Подорожньому (хоча стріляє по мінах і автомобілям[2] при наближенні Подорожнього в ці місця).
  • Після його вбивства можна отримати відразу дві рушниці: одна падає на підлогу, інша знаходиться в інвентарі. У версії гри «Золоте видання 1С» тільки одна гвинтівка.

Поява Редагувати

Арканзас з'являється тільки у Fallout 3.

Баги Редагувати

pcIcon pc Якщо підкрастися до Арканзасу і позбавити його всіх патронів, то після входу-виходу в один з будинків Арканзас не зможе стріляти з гвинтівки, але не прибере її з рук, а буде нескінченно її перезаряджати. В цьому випадку якщо підійти до нього впритул, тривожна музика бою не буде грати. Тим не менше на великій відстані він все одно буде умудрятися стріляти по машинам.

За лаштунками Редагувати

Арканзас — це річка і штат у Північній Америці.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  2. Або вже по зруйнованих автомобілів від раніше здійсненої стрільби і подальшого вибуху.