FANDOM

Gametitle-FO3

Арефу (англ. Arefu) — локація Fallout 3.

Опис Редагувати

Це маленьке поселення розташоване між Станціею «Сенека» - північний захід і електростанцією VAPL-58. Займає досить вигідне в стратегічному плані становище на вцілілому фрагменті моста столичної кільцевої автодороги Interstate 495, який з'єднує два береги річки Потомак. У Арефу тільки один (і добре прострілюється) вхід - вгору по цьому мосту, з півдня; північний відрізок моста був зруйнований Еваном Кінгом для безпеки поселення. До 2277 рік а Арефу населяли пастухи (всього в селі жило 30 чоловік) [1], що пасли в околицях села стада брамінів, проте через конфлікт з оселилися в сусідньому депо «Мерешті» численним і агресивним кланом «вампірів» - Сім'єю - велика частина жителів Арефу покинула село. На момент появи в селі Одинокого Подорожнього в ній всього чотири жителя.

Будівлі Редагувати

У Арефу всього чотири будинки: найближчий до входу - невеликий будиночок Юерсів; відразу за ним - будинок Скензі; трохи далі, праворуч - двоповерховий будинок Евана Кінга; останній, ближче до річки - будинок Вестів.

У початку мосту, що веде в Арефу, розташована невелика хатина. Спочатку вона не жив і недоступна для входу. Якщо після квесту «Узи крові» домовитися з Сім'єю про охорону Арефу, в ній оселиться Алан, і з'явиться можливість зайти в хатину.

Населення Редагувати

Мешканці, які проживають в Арефу:

Колишні мешканці:

Назва селища Редагувати

  • У центральній частині Румунії донині існує село Арефу, що прославилася сумним сусідством з замком Поєнарі, що належали в XV столітті господарю Валахії Владу III Цепешу, інакше відомому як граф Дракула. Згідно створеним романом Брема Стокера «Дракула» уявленням, саме в Арефу і приходив ночами за новими жертвами граф-вампір. У сучасній Арефу процвітає туристичний бізнес, пов'язаний з ім'ям Дракули.
  • На в'їзді в селище стоїть дорожній знак з написом «CAREFUL» ( «Обережно»). Букви «C» і «L» на ньому затерті, і видно слово «AREFU».

Очевидно, залишок написи і назва румунського села - це гра слів, яка пов'язала селище на мосту і квест про вампірів.

Пов'язані квести Редагувати

«Узи крові» - Люсі Вест з Мегатонни просить доставити лист її батькам в Арефу. Або ж потрібно поговорити з шерифом Еваном Кінгом.

Цінні знахідки Редагувати

  • Пупс «Ремонт» - в будинку шерифа Евана Кінга (потрібно навичка «Злом» 50 і більше; незважаючи на те, що двері відзначена червоним, при зломі не знижувати, проте Еван Кінг як і раніше може стати ворожим, якщо виявить Подорожнього в будинку).
  • Боєприпаси - в будинку шерифа на другому поверсі (можливі в тому числі патрони калібрів .44 «Магнум» і .308) .
  • Пляшка квантової ядер-коли стоїть на стирчить з води стовпчику, поруч з дерев'яним помостом трохи на схід від самого селища. Крім того, якщо зістрибнути з цього помосту в воду, то на дні, поруч із затонулим автомобілем і скелетом біля нього, можна виявити 10-мм пістолет з глушником і ящик з патронами до нього.
  • «Кулачний бій в ілюстраціях» - в хатині біля мосту, якщо після квесту «Узи крові» Сім'я охоронятиме Арефу.

Цікаві факти Редагувати

  • Якщо виконати квест «Узи крові» і привести Іена в Арефу, то в якості нагороди Еван Кінг зі словами «Ось це я запас на чорний день, якщо стане зовсім погано, думаю, тобі це потрібніше, ніж мені» вручить Мандрівника пляшку якого- або алкоголю. Також, якщо попросити допомоги у Брейлі Юерс, то вона пригостить «своїм старомодним шоколадним печивом», при цьому в інвентарі з'являється жерстяна банка. Карен Скензі говорить щось на кшталт: «Чимало місць залишилося на пустки, де тебе зможуть поселити; сподіваюся, тобі допоможуть ці люди ». В Піп-бою після цього з'являються позначки місць, одні з яких зруйновані, наприклад, церква Дікерсона, або такі місця, де знаходиться чимало противників: форт Банністер або заправка Рокбрейкера. А Кен Юерс зможе чинити речі, проте його навик ремонт а невисокий - всього 12 пунктів.
  • Якщо в ході виконання квесту «пута крові» після виявлення трупів Вестов повідомити про це Евану Кінгу, а потім зайти і сказати про це Юерсам, зокрема, Брейлі, то вона повідомляє про те, що вони напередодні весело відпочивали: «Швидше лежать замертво після наших вчорашніх танців в сараї! Як же ми відтягнулися! ». Однак більш імовірно, що це пов'язано з її божевіллям.
  • Після квесту «Жива вода» на іншій стороні моста з'явиться пост анклаву з декількома солдатами і офіцером.

Поява Редагувати

Арефу з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати

pt-br:Arefu
Помилка цитування: Для існуючого тегу <ref> не знайдено відповідного тегу <references/>

Випадкова вікі