FANDOM

Gametitle-FO4 NW
Mbox default
Незавершена стаття

Арена «Ядер-Мобильчиков» (англ. Cola-cars arena) — локація Nuka-World, доповнення до Fallout 4.

Опис Редагувати

До війни тут знаходився атракціон, неймовірно популярний у дітей (деякі примудрялися накататися до нудоти).

На момент першого візиту Вижив на арені відбувалися бої за участю боса Кольтера і людини, що пройшов «Випробування». Надалі вже Вижив буде битися на арені за право залишитися босом «Ядер-Світу».

Сама будівля являє собою арену, на якій колись каталися автомобільчики, а тепер йдуть бої. Арена зверху затягнуті металевою сіткою, щоб ніхто не зміг втрутитися в хід битви. Зверху і частково навколо арени розташований зоровий зал, на верхній ярус можна піднятися на імпровізованому підйомнику.

Якщо вийти з службового приміщення «Ядер-Світу», можна пройти через підсобні приміщення, зберігають у собі всякий мотлох і запчастини, в роздягальню з безліччю шафок і амуніції. Поряд з роздягальнею є приміщення з невеликим реактором, з якого можна витягнути ядерний блок (напруга, що подається на костюм Кольтера, впаде на 30%), зайти у приміщення можна через пролом у стіні.

Також з терміналу Ядер-Мобильчиков можна дізнатися трохи більше про трудові будні працівників.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Квести Редагувати

Поява Редагувати

Арена «Ядер-Мобильчиков» з'являється тільки у Nuka-World.

Галерея Редагувати