FANDOM

Gametitle-FO3 BS.png

Апостоли Вічного Світла (англ. Apostles of the Holy Light) — релігійна організація Broken Steel, доповнення до Fallout 3.

Опис Редагувати

Апостоли Вічного Світла є невеликий сектою, відгалуженням Церкви Дітей Атома, очолюваної Сповідником Кромвелем. Їх штаб-квартира знаходиться в підвалі одного із зруйнованих будинків у Спрингвейле, т. зв. Монастирі Вічного Світла. Віровчення багато в чому перегукується з аналогічним у Церкві Дітей Атома, однак замість поклоніння бомбу послідовники Матінки Кюрі обрали інший спосіб пізнання бога - крадуть свіжу воду у жителів прилеглої Мегатонни і опромінюють її, а потім споживають всередину. Так само вони безкоштовно роздають всім бажаючим, називаючи святий. Матінка Кюрі III бачить порятунок людства в перетворенні його у гулей. У секті є навіть свої святі - нейтральні до протагоністу гулі Захисник Атома і Світ Атома. Пропаганда віровчення ведеться шляхом розповсюдження листівок, одна з яких з'явиться і на дверях будинку Самотнього Мандрівника в Мегатонне.

Члени Редагувати

Поява Редагувати

Апостоли Вічного Світла» з'являються тільки в доповненні до Fallout 3Broken Steel.

Mbox default.png
Незавершена стаття

Випадкова вікі