FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FO3 OA

« Чудово! „Кепітал Пост“ вам дякує! Хто знає, може, одного разу по цьому знімку статую зроблять. »

Фотограф Operation: Anchorage

Анкориджский меморіал (англ. Anchorage War Memorial) — локація Fallout 3.

Опис Редагувати

Було побудовано на острові посеред Потомака, замінованим мостом пов'язаний із західним берегом, на якому знаходяться затоплене метро і товарна станція Вільхельма. Зі сходу розташовані теплі колектори і оселя Дукова. Являє собою меморіал на честь звільнення Анкоріджа на Алясці. Під комплексом були побудовані тунелі досить великої протяжності.

Історія Редагувати

Після війни група тих, що вижили стала розводити тут болотників в якості джерела м'яса, обмінюючи його у торговців і отримуючи велику кількість грошей з Ривет-Сіті (будучи основним постачальником їжі для міста). Ймовірно, хтось з конкурентів випустив болотников з клітин, після чого ті розбіглися по всьому комплексу і розправилися з його мешканцями.

Мешканці Редагувати

Єдині живі мешканці всередині комплексу — це болотники, які є у всіх приміщеннях.

Внутрішні приміщення Редагувати

Службовий вхід Меморіалу Редагувати

Колектор, в якому розмножуються болотники. Також є приміщення, схожі на їдальню і склади. Там знаходяться холодильник з сейфом і комора замкнена.

Службові приміщення Меморіалу Редагувати

Центральне приміщення, що з'єднує інші три області.

Адміністративна секція Меморіалу Редагувати

Кілька офісів з проходом в підземний тунель, в якому можна зустріти багато звичайних болотников і одного короля.

Комплекс Анкориджского меморіалу Редагувати

Житлові приміщення колишніх поселенців, які займалися розведенням болотников.

Цінні знахідки Редагувати

Службовий вхід Меморіалу Редагувати

Зовні Редагувати

  • «Кулачний бій в ілюстраціях» — на полиці в трейлері однієї з вантажівок, що утворюють периметр навколо табору супермутантів на північний схід від меморіалу.
  • На мілководді з сходу можна знайти кладку болотников (яєць-контейнерів немає, але самих болотников можна залучити, наблизившись до великого каменю).

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

Поява Редагувати

Анкориджский меморіал з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати

Концепт-арти Адама Адамовича Редагувати