FANDOM

Gametitle-FNV
Не слід плутати з Брайсом Андерсом.

Андерс (англ. Anders) — персонаж Fallout: New Vegas; наркокур'єр Великих Ханів, розіп'ятий легіонерами у Коттонвуд-Коув.

Біографія Редагувати

Андерс жив разом з іншими Великими Ханами у каньйоні Ред-Рок, де працював кур'єром на Джека і Дайен. Він, зокрема, забезпечував наркотиками Мотогонщика у Сховищі 3.

У 2281 році Дайен послала Андерса на схід у Арізони, щоб досліджувати нові ринки збуту наркотиків. Великі Хани не знали, що торгівля наркотиками вважається в Легіоні одним з найбільш тяжких злочинів викритих у ній карають смертю. Легіонери Аврелія з Фенікса зловили Андерса при спробі переправитися через Колорадо і розіп'яли його неподалік від Коттонвуд-Коув.

Андерс у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може знайти Андерса, розп'ятого на хресті неподалік від Коттонвуд-Коув. Хан просить про звільнення, а Кур'єр не зможе цього зробити, якщо не був посланий Дайен на його пошуки. Знятий з хреста, Андерс подякує Кур'єра і попрямує в каньйон Ред-Рок.

Розповідь Андерса переконає Дайен і Джека порадити Папі Ханові не підтримувати Легіон Цезаря.

Кур'єр також може взяти на себе обов'язки вибулого з ладу Андерса, доставивши вантаж наркотиків Дону Хостетлеру і Мотогонщику.

Примітки Редагувати

Прийшовши в Ред-Рок, Андерс, як і інші мешкають там Хани, стає ворожим до Кур'єра, якщо останній носить одяг НКР.

Поява Редагувати

Андерс з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати