FANDOM

Gametitle-FO3 MZ
Ця стаття про ангар на борту корабля Чужих «Дзета». Про ангар на авіабазі Нелліса див. «Ангар (Fallout: New Vegas)».

Ангар (англ. Hangar) — це локація на борту корабля Чужих «Дзета» Mothership Zeta, додатку до Fallout 3.

Опис Редагувати

Ангар — частина корабля, куди влітають і звідки вилітають розвідувальні кораблі Чужих. Увійшовши всередину, Самотній Подорожній побачить розбився разведкорабль прибульців, який він знайшов на Столичного пустища. Всередині ангара знаходиться один з генераторів, який потрібно знищити з квесту «Серед зірок». Полсон, якщо його попросити, може допомогти Подорожньому в цьому. Коли головний герой добереться до центрального пульта управління і натисне кнопку, лунатиме сигнал тривоги, який сповіщає про вторгнення в ангар. Це призведе до сутички з Чужими, яких Подорожньому належить убити з допомогою гравітаційних стовпів, утримують розбився разведкорабль. У верхній частині ангара знаходиться пульт управління гравітаційними стовпами. На пульті п'ять кнопок, кожна кнопка активує пару гравітаційних стовпів, які посилають хвилю енергії, отбрасывающую атакуючих Подорожнього прибульців.

Цінні знахідки Редагувати

Примітки Редагувати

  • Ангар буде недоступна після виконання квесту «Ця галактика не настільки велика...».
  • Чужі, звалилися в дірку під розбився разведкораблем, відразу помруть (так само, як і Подорожній).
  • Тіла загиблих супротивників зникнуть після закінчення битви.
  • Після закінчення бою можна пройти до тих кількох дверей (а саме 4 в головному залі і 2 в коридорі на 1 поверсі), які раніше були закриті для доступу; виявиться, що за кожною з дверей знаходиться за телепорту, через які і з'являлися прибульці.

Поява Редагувати

Ангар з'являється тільки у доповненні до Fallout 3Mothership Zeta.