FANDOM

Gametitle-FO3 OA

« Відмінна робота, солдатів. Америка дивиться на тебе. Це я забезпечив. »

— Кореспондент

Американський військовий кореспондент (англ. American war correspondent) — персонаж Operation: Anchorage, доповнення до Fallout 3.

Опис Редагувати

Представник газети «Кепітал Пост». Під час перебування Самотнього Подорожнього у польовому штабі армії кореспондент просить трьох американських солдатів прийняти героїчну поставу і робить знімок, кажучи їм: «Хто знає, може, одного разу по цьому знімку статую зроблять». Після чого йде до намету командування і зникає так само, як інші персонажі цієї сценки. Пам'ятник, зроблений по цій фотографії можна побачити на Столичного пустища у Анкориджского меморіалу[1].

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Довоєнна капелюх
Засмальцьований довоєнний діловий костюм
Камера (з'являється тільки в руках)

Цитати Редагувати

  • «Так, хлопці, я зроблю вас знаменитими. Вставайте в геройську позу».
  • «Чудово! „Кепітал Пост“ вас дякує! Хто знає, може, одного разу по цьому знімку статую зроблять».
  • «Удачі, солдат. Вдома всі вболівають за тебе. Хто знає, може, колись ти потрапиш на першу смугу нашої газети!»

Поява Редагувати

Американський військовий кореспондент з'являється тільки у доповненні до Fallout 3Operation: Anchorage.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Фотограф, присутній на сцені, є віртуальним персонажем симуляції. Як був створений «реальний» пам'ятник і використовувалася для цього якась фотографія, в грі не йдеться.