FANDOM

Gametitle-FB.pngGametitle-FO1.pngGametitle-FO2.pngGametitle-FO3.pngGametitle-FO4.pngGametitle-FO3 OA.pngGametitle-FOX.png

Аляска (англ. Alaska) — самий північний штат США, який на початку XXI століття увійшов до складу Північно-Західного співдружності. Штат був відокремлений від основної території США Канадою, поки остання не була анексована у 2076 ріку. Анкориджский фронт був одним з основних фронтів китайсько-американського конфлікту. Цінність цієї північної засніженій території полягала в останньому великому нафтовому родовищі в світі; через увесь півострів і далі по береговій лінії Північної Америки в Штати йшов один із найцінніших промислових об'єктів в світі — Аляскинська нафтопровід.

Війна на Алясці Редагувати

У 2059 рікна тлі світової паливної кризи США розмістили на Алясці значний військовий контингент для захисту нафтових ресурсів, побоюючись вторгнення китайської армії. Взимку 2066 ріка побоювання виправдалися — Китай вторгся в Аляску. Північний штат на одинадцять років став полем бою. 11 січня 2077 ріка США остаточно звільнили штат від китайських військ. Анкориджский Меморіал, побудований в Вашингтоне, ознаменував перемогу американців у операції з повернення Анкоріджа.

Однак, війна тривала і закінчилася тільки тотальним ядерним ударом 23 жовтня 2077 року.

Згадки Редагувати

Аляска є одним з основних епізодів американської довоєнної історії, описаних у Біблії Fallout і згаданих у Fallout, Fallout 2 і Fallout 4. Робот Ліберті Прайм розроблявся для ведення боїв спеціально на Анкориджском фронті.

Додаток доFallout 3" "Operation: Anchorage" присвячено симуляції Повернення Анкоріджа.

Шаблон:Navbox Місця дії

Випадкова вікі