FANDOM

Gametitle-FBGametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FO3Gametitle-FO4Gametitle-FO3 OAGametitle-FOX

Аляска (англ. Alaska) — самий північний штат США, який на початку XXI століття увійшов до складу Північно-Західної співдружності. Штат був відокремлений від основної території США Канадою, поки остання не була анексована у 2076 році. Анкориджский фронт був одним з основних фронтів китайсько-американського конфлікту. Цінність цієї північної засніженої території полягала в останньому великому нафтовому родовищі в світі; через увесь півострів і далі по береговій лінії Північної Америки в Штати йшов один із найцінніших промислових об'єктів в світі — Аляскинська нафтопровід.

Війна на Алясці Редагувати

У 2059 році на тлі світової паливної кризи США розмістили на Алясці значний військовий контингент для захисту нафтових ресурсів, побоюючись вторгнення китайської армії. Взимку 2066 року побоювання виправдалися — Китай вторгся в Аляску. Північний штат на одинадцять років став полем бою. 11 січня 2077 року США остаточно звільнили штат від китайських військ. Анкориджский Меморіал, побудований у Вашингтоні, ознаменував перемогу американців у операції з повернення Анкоріджа.

Однак, війна тривала і закінчилася тільки тотальним ядерним ударом 23 жовтня 2077 року.

Згадки Редагувати

Аляска є одним з основних епізодів американської довоєнної історії, описаних у Біблії Fallout і згаданих у Fallout, Fallout 2 і Fallout 4. Робот Ліберті Прайм розроблявся для ведення боїв спеціально на Анкориджском фронті.

Додаток до Fallout 3 Operation: Anchorage присвячено симуляції Повернення Анкоріджа.

Місця дії ігор серії Fallout

Випадкова вікі