FANDOM

Gametitle-FO4

« Альянс — вражаюче захищене і на перший погляд процвітаючу співтовариство поселенців. Привітні люди, незвичайна обстановка і відчуття безпеки. Все, що вам потрібно зробити — здати простий тест, щоб увійти. »

— Опис в Survival Guide стор 290

Альянс (англ. Covenant) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Локація знаходиться в північній частині Співдружності, на березі ставка Містик-Пайнс, строго на захід від локації Човновий будиночок Таффингтона. Являє собою невелике поселення, що складається з чотирьох будинків, майстерні та городу. Альянс зовсім не зруйнований і чудово укріплений. Він з усіх боків оточений монолітною бетонною стіною, всіяною по периметру автоматичними турелями «М. К. 1». Різкий контраст між цим поселенням і навколишнього пусткою помітний з першого погляду.

Біля єдиних воріт знаходиться будка сторожа Суонсона, який вирішує, чи гідний новоприбулий увійти всередину. Трохи правіше — місце стоянки караванів, де частенько можна зустріти торговця бронею Лукаса Міллера.

На перший погляд поселення виглядає зразково — чисті затишні будинки з довоєнним оздобленням, доброзичливі жителі. Однак це всього лише маска, а справжній вигляд поселення і його жителів з'ясовується в ході квесту «Людський фактор».

« Альянс був розроблений з нуля для залучення відвідувачів. І він працює. Наш банк даних збільшується в геометричній прогресії, а піддослідні проходять випробування в добровільному порядку, нічого не підозрюючи. Експеримент залишається таємницею, будучи у всіх на виду. »

Рослин Чамберс

Надалі Вижив з'ясовує, що поселення є у своєму роді притулком — форпостом, створеним доктором Рослин Чамберс для людей, які постраждали від діяльності Інституту і бажають вести з ним боротьбу. Таким чином, поселення згуртувало людей на основі боротьби з одним з проявів Інституту — сінтами. Під керівництвом Рослин Чамберс був розроблений тест SAFE для перевірки психологічної реакції, призначеної для ідентифікації синто. Сам тест створений на основі тесту «К. О. З. А.», за результатами відповідей на який якого всі відвідувачі Альянсу піддаються вивченню. В залежності від відповідей на тест дослідники Комплексі планують зібрати достатню кількість даних, які допоможуть їм створити більш надійний метод тестування і ідентифікації синто.

Мешканці Редагувати

  • Джейкоб Орден — мер Альянсу.
  • Брайан Фіцджеральд — глава охорони поселення.
  • Пенні Фіцджеральд — дружина Брайана Фіцджеральда, власник місцевого магазину.
  • Суонсон — своєрідний вахтер поселення, перший з жителів Альянсу, хто заводить з Вижив розмова. Пропонує пройти «Тест SAFE», який є перепусткою в поселення.
  • Дізер«Містер Помічник», пропонує всім гостям лимонад власного виробництва (видає з одного банку в день).
  • Тед Хантлі — технік Альянсу, проводить діагностику турелей і працює на фермі. Є головним зв'язковим між Альянсом і Комплексом, так як нетовариський і малопомітний.
  • Талія Макговерн — інженер Альянсу, виробляє ліки, зброю та запчастини, які продаються в магазині у Пенні.
  • Чесний Ден — наймит, прийшов до поселення у пошуках зниклого каравану за завданням Стоктона. Після бесіди з ним починається квест «Людський фактор».
  • Доктор Патріція — лікар і торговець.
  • Дора — домашня кішка.

Квести Редагувати

«Людський фактор» • Незалежно від варіанту закінчення квесту, Альянс стає доступний для створення поселення минитменов. Якщо вибір буде зроблений не на користь інтересів Альянсу, то доведеться всіх вбити.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково
*** З деяких пасток можна отримати предмети, вони не продубльовані у відповідному розділі вище, якщо не вказано протилежне В офісі, зліва за прапором, розташований ящик приховує сейф.

Примітки Редагувати

«Тест SAFE» в теорії призначений для виявлення сінтів. Його ефективність сумнівна (Рослин Чамберс каже, що тест дає збій в 4 випадках із 5).

Реакція напарників Редагувати

  • Пайпер: «Мені завжди здавалося, що Альянс... якийсь дивний. Вони думають, рейдерів зупинить тест на вході?»
  • Якщо у вас в напарниках Диякон, то будь-ваша поява в Альянсі викличе його несхвалення, напали ви або пройшли тест, різниці не буде. Допоможе тільки попередня зачистка Комплексу з квесту Людський фактор, тобто в Альянс з ним краще не заходити, в цьому випадку такої реакції не послідує.

За лаштунками Редагувати

  • Перед входом в Альянс Вижив повинен пройти «тест SAFE», явно створений на основі тесту «К. О. З. А. Fallout 3, так як всі питання практично збігаються, а в Комплексі на стінах можна виявити кілька плакатів дублюючих слайди в тесті К. О. З. А.
  • Можливо, що полювання на андроїдів і виявлення їх за допомогою тесту є відсиланням до твору «Чи мріють андроїди про електроовець?» Філіпа Діка. У цьому романі головний герой, мисливець за головами андроїдів, використовує тест Войта-кампф було, щоб відрізнити їх від людей.

Баги Редагувати

  • Якщо в ході квесту «Людський фактор» вибрати сторону Чесного Дена і вбити все населення Альянсу, то після будівництва поселення всі нерозібрані в майстерні речі будуть як і раніше значитися «чужими». Відповідно, їх активація буде вважатися крадіжкою, що спричинить агресію і напад новоприбулих поселенців. Причина цього всього - неробочий скрипт на зміну власника. Речі можна привласнити або посилаючи їх в сховище майстерні, або командою setownership. Щоб відняти ліжка нагоді команда clearownership - там не персональне володіння.
  • Якщо квест вирішено на користь Альянсу, торговці можуть відмовлятися торгувати з Вижив, тому що «і так надто багато йому сказали».
  • Чесний Ден може зникнути з міста маркер завдання вказує на пусте місце).

Поява Редагувати

Альянс з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати