FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Алекс.

« Так нема чого тут розказувати. Я виріс у Ривет-Сіті і завжди пхав носа в те, чим займалися вчені. »

— Алекс Даргон

Алекс Даргон (англ. Alex Dargon) — персонаж Fallout 3, вчений проекту «Чистота».

Опис Редагувати

Алекс Даргон виріс у Ривет-Сіті і цікавився тим, чим займалися вчені в місті.

До проекту «Чистота» разом з іншими вченими Ривет-Сіті працював над вирощуванням натуральних, не зазнали мутацій овочів і фруктів, що зустрічаються в природі. Був довіреною особою доктора. Після відновлення робіт над проектом «Чистота» стає відповідальним за спостереження над ним. Він у захваті від Джеймса і доктора Чи, і вважає, що разом вони найрозумніша пара на Пустищах[1].

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети На трупі
Халат лаборанта Вухо*

* Якщо Самотній Подорожній має здатність «Найманий вбивця» і вб'є Алекса

Квести Редагувати

Жива вода • Алекс приєднується до проекту, тільки коли Самотній Подорожній зачистив меморіал Джефферсона від супермутантів і сказав про це вченим. Він буде знаходиться на рівні музею та магазину сувенірів і займатися розрахунками. Після захоплення меморіалу полковником Отемом і солдатами Анклаву Алекс біжить разом з іншими вченими і спускається в тунелі Тафта, звідки Самотній Подорожній повинен супроводити їх до Цитаделі.

Якщо Даргон добереться до фортеці Братерства, то буде перебувати в лабораторії Цитаделі. В подальшому, при встановленому додатку Broken Steel, його знову можна побачити в меморіалі Джефферсона. Він продовжує працювати в проекті разом з іншими вченими, але вже без доктора. Він згадає, що та вирушила у Співдружність шукати «Інститут».

Цитати Редагувати

  • «Що? Чи це не твоя робота? Ось ти цим і займайся!».
  • «Знаєш, ми вклали стільки сил у це місце, що було б соромно не допомогти Братству, щоб тут все працювало. І начебто поки виходить. Вони не найдоброзичливіші хлопці, але я намагаюся з ними порозумітися».
  • «А. Ну, вона... Після того, що сталося з тобою, коли запустили очищувач, вона, мабуть, вирішила, що з неї досить. Їй нелегко довелося, розумієш? Спочатку загинув твій батько, потім очищувач захопив Анклав, а потім тут прописалося Братство. Вона і правда від усього втомилася. Зібрала речі і двинула на північ, у Співдружність. Кажуть, там є наукове співтовариство. Сподіваюся, там вона знайде те, що шукає».

Поява Редагувати

Алекс Даргон з'являється у Fallout 3 та доповненні до Fallout 3Broken Steel.

Примітки Редагувати