FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Алан.

« Зараз я називаю це місце будинком. Єдиним будинком, де мене приймуть з моєю... проблемою. »

— Алан

Алан (англ. Alan) — персонаж Fallout 3, член Сім'ї на станції метро Мерешти.

Опис Редагувати

Один з останніх приєдналися до Сім'ї, 22-річний Алан потрапив у засідку работоргівців і був доставлений на ринок у Парадіз-Фоллз. Він втік, але отримав потенційно смертельну рану. Він забрів на південь і впав неподалік від станції Мерешти, де Венс виявив його. В даний час він не бере участь у Вампірських ритуалах, тому що все ще вчиться шляху у Венса[1].

Квести Редагувати

Узи крові • У відповідь на питання Самотнього Подорожнього Ієна Весті Алан порадить звернутися до Джастіну, який намагався з ним поговорити. Також може продиктувати один із законів Сім'ї, якщо Самотній Подорожній попросить допомогти розібратися в них.

Маленька допомога від Алана[2] • Якщо між жителями Арефу і Сім'єю буде укладено договір про захист Арефу при обміні пакетами крові, Алан негайно вирушить туди в якості охоронця і оселиться в покинутій хатині. Хатина стане носити ім'я Алана, він облаштує житло на свій лад і буде звідти виходити на патрулювання міста. Раніше вхід в будівлю був заблокований — двері була забита дошками і можливості потрапити у неї раніше не було. В хатині він буде відпочивати у нічний час.

Інвентар Редагувати

* Кількість генерується випадковим чином
** Тип генерується випадковим чином

Цитати Редагувати

  • «В Сім'ю може увійти кожен, чиї особливі проблеми стануть для Венса достатнім приводом його прийняти».
  • «Постій... Венс сказав, що якщо мене запитають, я повинен сказати щось особливе... з його вчення. А, ось воно! Третій Закон говорить: „Їжа — не задоволення; їси, тільки щоб насититися. В цьому наша гідність“. Ф-фух, знову мало не забув».
  • «Чули ми про Арефу... от молодець, сволота!» (у разі вбивства жителів Арефу)

Поява Редагувати

Алан з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати

Шаблон:Navbox Сім'я