FANDOM

Gametitle-FO3.pngGametitle-FNV.png

« Учні без пропуску не допускаються. Відвідувачі повинні відзначитися у адміністрації. »

— Декан Деві

Академія Рузвельта (англ. Roosevelt Academy) — локація "Fallout 3".

Опис Редагувати

Комплекс з трьох корпусів довоєнної Академії Рузвельта, перетворений супермутантами у свою базу. Вхід в бібліотеку закритий дуже складним замком (навик «Злом» 100), друге і третє будівля відкриті. Усередині бібліотеки, на верхньому 4-му поверсі (необхідно пройти через кімнату з проламанною підлогою) знаходиться склад боєприпасів. На першому поверсі є сейф з дуже складним замком (навик «Злом» 100) і термінал зі складним рівнем (навик «Наука» 75). На другому поверсі є замінований термінал. Біля одного входу розташований термінал, який дозволяє включити протектрона Деві, який буде ходити і намагатися вбивати супермутантів. Так як він вважає себе деканом, запитує: «Чому ти не на заняттях?», у відповідь є багато варіантів. На столі поруч з терміналом лежить довоєнна книга. При вході в будинок з південної сторони можна побачити момент загибелі поселенця, якого мутанти скидають вниз. У ремонтно-евакуаційному тунелі можна звільнити двох бранців. Через ремонтно-евакуаційні тунелі можна проникнути в "зал Академії мистецтв Рузвельта" і в "бібліотеку Академії Рузвельта".

Цінні знахідки Редагувати

Примітки Редагувати

  • На моменті вході в зал мистецтв в центр залу падає труп мешканця пусток.
  • В підвалі є велика кількість дитячих скелетів і бранець з пусток. В самому тунелі є два місця з витоком газу.
  • В трейлері "Fallout: New Vegas" і в самій грі на правому борту ЕД-Е є наклейка з написом «"Моя дитина — почесний студент академії Рузвельта"».

Появу Редагувати

Академія Рузвельта з'являється у Fallout 3 та згадується в Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі