FANDOM

Gametitle-FNVGametitle-AR

Авіабаза Нелліс (англ. Nellis Air Force Base) — локація Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Авіабаза розташована в 11.4 км на північний схід від Нью-Вегаса. Величезна територія бази включає також локації «Сонячні батареї АБ Нелліс» та «Ангари АБ Нелліса». З деяких пір тут влаштувалися «Бомбісти», нащадки вихідців зі Сховища 34, за словами яких випливає, що до них це була просто покинута база. Бомбісти обжили бараки, ангари і окремі будівлі, а також привезли гаубиці, перетворивши аеродром в неприступну територію.

Внутрішні локації Редагувати

Прохід до бази Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Шосе в небезпечну зону, I

Icon disambig
Основна стаття: Шосе в небезпечну зону, II

Непроханих гостей бомбісти обстрілюють здалеку залпами з декількох гаубиць. До цього варто ставитися серйозно б'ють по Кур'єру прицільно, а навіть ті, що розірвалися в декількох метрах снаряди завдають серйозної шкоди. Прохід на базу є справжнім випробуванням.

Мешканці Редагувати

Квести Редагувати

Цінні знахідки Редагувати

Примітки Редагувати

  • У північно-східному куті бази знаходиться місцевий цвинтар. Коли гравець ходить між могилами, то чути дивні звуки, схожі на чоловічий шепіт. Звук зникає відразу, як тільки гравець покидає територію кладовища.
  • Приблизно в центрі бази, поряд з невеликою плантацією, знаходиться два будови з іржавого металу, дощок і сміття з дахами з білої плівки. Двері забиті дошками, і потрапити всередину неможливо, однак в одного з них двері, звернена до водяних баків, з яких йдуть на плантацію поливальні труби, є активним об'єктом: якщо навести на неї погляд, з'являється підказка: «Двері в теплицю». При цьому активна не всі двері, а тільки деякі елементи, в основному з правого боку.

Баги Редагувати

  • Охоронець не може завести з вами розмову, і потрапити на базу буде неможливо.
  • Після першого відвідування локації, при швидкому переміщенні в локацію або вході (виході з неї) пішки в зоні від позиції Джорджа до 20-метрової внутрішньої зони уздовж усього паркану бази, гаубиці знову починають обстріл. Рішення: Після розмови з Перл відразу перевірити. При виявленні бага відкотитися на збереження до заходу на базу.
  • Всі NPC на базі, включаючи напарників, завмирають. Рішення: Відкотитися на попереднє зберігання або на збереження до заходу в локацію.

Поява Редагувати

Авіабаза Нелліса з'являється у Fallout: New Vegas та згадується у All Roads.

За лаштунками Редагувати

Авіабаза Нелліс, штат Невада — це реально існуюча авіабаза, розташована в 13 км на північний схід від Лас-Вегаса. База була побудована на початку 1940-х років і під час Другої Світової війни використовувалася для підготовки повітряних стрільців для бомбардувальників.

Галерея Редагувати

Шаблон:Авіабаза Нелліс