FANDOM

Gametitle-FO3 BS
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші тунелі.

Автомобільний тунель Рокленд (англ. Rockland Car Tunnel) — локація Broken Steel, доповненні до Fallout 3.

Загальна інформація Редагувати

Тунель є секцією зруйнованої дороги на південному заході Столичної Пустки. Тільки через цей тунель можна потрапити на одну з уцілілих баз Анклав, Супутниковий ретрансляційну станцію. Раніше його контролювали війська Анклаву, але незадовго до появи в тунелі Самотнього Подорожнього військам Братства Стали вдалося відбити його, щоб використовувати як плацдарм для підготовки до чергового бою.

Опис Редагувати

Широкий, але досить короткий ділянку автомобільного тунелю. Всюди сліди боїв: кратери від вибухів, турелі, тіла загиблих бійців. В тунелі також є сейф і кілька ящиків зі спорядженням і медикаментами. На одному зі столів лежить солдат Анклаву в силовий броні. Коли починається квест, поруч стоїть писар Братства, який напевно вивчає труп або броню.

Знахідки Редагувати

Квести Редагувати

  • Смерть з небес — в ході виконання квесту доведеться пройти через цей тунель. Після виконання даного квесту, в тунель можна буде потрапити.

Поява Редагувати

Автомобільний тунель Рокленд з'являється тільки у доповненні до Fallout 3Broken Steel.

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Братство Сталі