FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-VB
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших Автоматах.
Icon disambig
Автомат з Ядер-Колою з'являється і в інших іграх.

Автомат з Ядер-Колою (англ. Nuka-Cola vending machine, літер. Ядер-Кола автомат) — ігровий об'єкт Fallout, Fallout 2 та Van Buren.

Опис Редагувати

Є об'єктом оточення (не контейнером) і повсюдно поширений по Основним Регіоном, в основному — в містах.

Fallout Редагувати

Автомат зламаний і не може бути використаний.[1]

Fallout 2 Редагувати

В автоматах з'являється від 15 до 30 пляшок Ядер-Коли кожні 1-7 тижнів (оновлення відбувається кожного автомата індивідуально). Опустивши в приймач $1[2], Обраний отримає в інвентар одну пляшку Ядер-Коли при успішній перевірці Удачі. Якщо перевірка провалена, пляшка відлітає від автомата на 3 гекса в бік. Якщо у того не вистачить Спритності ухилитися, пляшка завдасть пошкодження в 1-2 одиниці.

Van Buren Редагувати

Точних відомостей немає.

Місцезнаходження Редагувати

Fallout Редагувати

  • Єдиний автомат розташовується в південно-східній кімнаті в локації Готель Некрополя.

Fallout 2 Редагувати

Van Buren Редагувати

  • Точних відомостей немає.
Gametitle-VBКінець інформації, заснованої на даних Van Buren.

Поява Редагувати

Автомат з Ядер-Колою з'являється у Fallout, Fallout 2, a також повинен був з'явитися у Van Buren.

Галерея Редагувати

Див. також Редагувати

Автомат (ядер-кола) Fallout 3.

Примітки Редагувати

  1. насправді для автомата був написаний скрипт, який при успішній перевірці характеристики Удача видавав Кришки від пляшок у кількості від 3 до 18. Скрипт не пов'язаний з об'єктом, тому опція не задіяна в грі.
  2. Що цікаво, так як довоєнні апарати теоретично не повинні приймати долари НКР. Однак це може пояснюватися однаковою вагою монет.

Шаблон:Ядер-Кола