FANDOM

Gametitle-FO3 OA

Аварійна частота Ізгоїв (англ. Outcast Distress Signal) — радіосигнал "Operation: Anchorage", доповнення до Fallout 3".

Опис Редагувати

При встановленому додатку "Operation: Anchorage", після виходу Самотнього Подорожнього з Сховища 101 (завершення квесту «Втечу!») на екрані з'являється повідомлення про виявлення на Столичної Пустки нового радіосигналу. Поява цього повідомлення автоматично розпочинає квест «Допомогу Ізгоям». Налаштувавшись на радіосигнал за допомогою свого Піп-бою, Подорожній почує запис захисника Моррила, який повідомляє про те, що спецгрупі терміново потрібна підтримка, і просить інших Ізгоїв негайно прибути в "сектор 7-B "Бейліз Кроссроудз.

Повідомлення Редагувати

«"Говорить захисник Морриро, всім ізгоям які ловлять цю частоту прибути в сектор 7-B, Бейліз Кроссроудз. Всьому особовому складу які ловлять цю частоту негайно прибути на місце. Увагу спецгрупі терміново потрібна підтримка."»

Примітки Редагувати

Аварійна частота Ізгоїв чутна в основних локаціях всіх доповнень, крім "Operation: Anchorage".

Поява Редагувати

Аварійна частота Ізгоїв з'являється тільки у доповненні до Fallout 3Operation: Anchorage.

Шаблон:Navbox Ізгої Братства