FANDOM

Gametitle-FO3 MZ

Абомінація (англ. Abomination,укр. гидота) — істота Mothership Zeta, доповнення до Fallout 3.

Опис Редагувати

Великі і жахливі, абоминации — наполовину людські, наполовину інопланетні гібриди з напівпрозорої шкірою, одержимі єдиною метою: вбивати всіх[1].

Вперше зустрічаються Самотньому Подорожньому у експериментальної лабораторії на кораблі Чужих «Дзета». Вкрай агресивні, живучі і швидкі. Не використовують зброю, б'ються тільки в ближньому бою. Помітивши ворога, перед нападом вказують на того пальцем і видають специфічний звук.

Примітки Редагувати

  • На декількох записах бранців Чужих можна почути сам момент перетворення людини в абоминацию: запису № 9 осіб благає його пощадити і нічого з ним не робити, після чого його голос зміниться на гарчання, а в запису № 10 чутно, як його нацькували на його ж дружину, яка жахається того, що з ним зробили.
  • запису № 19 невідомий розповідає про свою здогадку, що Чужі хочуть полонити якомога більше людей і перетворити їх в якихось чудовиськ (abomination в оригінальній грі).
  • Після вибуху реактора вириваються на свободу, вбиваючи всіх, хто трапляється на шляху, в тому числі і своїх творців.

Поява Редагувати

Абомінація з'являється тільки у доповненні до Fallout 3Mothership Zeta.

За лаштунками Редагувати

Показування на супротивника пальцем і крик абоминаций є відсиланням до фільму 1978 року «Вторгнення викрадачів тіл», в якому «змінені» дивними квітами люди вели себе аналогічним чином, зустрівши справжньої людини.

Баги Редагувати

pcIcon pc При встановленому додатку Broken Steel охоронець табору водовозов (поруч з мостом у Ривет-Сіті) іноді може вести себе як Абомінація — свербіти, вертіти головою і показувати на Подорожнього пальцем.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

Істоти